Jack`s Headquarters Po rozhovoru s Jackem doběhněte do protějšího rohu skladiště, kde najdete IRIS. Po aktivaci počítače si můžete vyzkoušet použití jeho základních funkcí, které aktivujete směrovými šipkami. Na male střelnici si vyzkoušejte střelbu a až vás přestane bavit, doběhněte k PC, u kterého jste začínali. Úvodní trénink skončíte aktivací Data Portu. Stern Weapons Facility Běžte za malou strážní budku u protější stěny a střelte do jedné z nastražených min. Až všechny explodují, tak pokračujte do strážnice, ve které musíte po krátkém rozhovoru aktivovat Data Port (dále jen DP). Vaším dalším úkolem je prostřílet se dlouhou chodbou do sektoru A (sledujte mapu). Jde o velké skladiště hlídkujících protivníků. Až je všechny postřílít, tak se podívejte na mapu a najděte na ní šachtu vedoucí do podzemí. Doběhněte k ní a střelte do barelu, který stojí vedle vstupu do podzemí. Exploze vám zablokovaný vstup uvolní, a vy můžete slést dolů. Zastřelte dvojci hlídkujících protivníků a doběhněte k jediným odemčeným dveřím. Uvnitř malé kontrolní místnosti použijte DP a po krátké animaci se budete muset prostřílet zpátky na povrch. Doběhněte k velkým vratům, která vedou do sektoru B. astřelce dvojici číhajících prtvníků a ve spojovací chodbě vejděte do dveří vlevo. Střelte do jedné z nastažených min a postřílejte všechny protivníky se sektoru B. Až se vám to povede, doběhněte ke skladišti číslo 5. U plotu za ním najdete hromadu beden, na kterou se musíte dostat. Vylezte tedy na sousední hrmadu beden a z ní pak přeskočte na bedny u plotu. Nyní můžete jednoduše slézt za plot. Po dalších bednách pokračujt do skladiště a uvnitř si vyslechněte krátký rozhovor. Zastřelte protivníka pod vámi a pak seberte baterii, která z něj vypadne. Mezi bednami najdete ležet samopal. Vyjdět ven a až postřílíte další skupinku nepřátel, dojděte k generátoru, který stojí vedle skladiště. Použijte na něj baterii a pak se vraťte do skladiště , ve kterém se otevře vchod do podzemí. Seberte identifikační kartu, která leží vedle mrtvoly u kontrolního panelu. Pak použijte DP a prostřílejte se ke skladišti zbraní. Jeho dveře si otevřete pomocí 4-místného čísla, které je uvedeno na identifikační kartě (prohlídněte si ji v inventáři).Uvnitř nejdříve postřílejte poslední čtveřici protivníků, až budou všichni mrtví, objeví se jejich velitel vyzbrojený raketometem. Při boji s ním užívejte úhybné kotouly, vyhnete se tak jeho raketám. Pokud chcete postupovat opatrně, tak se přitiskněte k jednomu regálu a po několika výstřelech se stáhněte vždy rychle zpátky (exploze rakety vás zasáhne i za rohem). Path to Below Až se obovský výtah zastaví, slezte po žebříku na plošinu za výtahem a pokračujte do chodby, kterou se musíte prostřílet do obrovské větrací šachty. Po úzkém ochozu doběhněte až k DP a použijte ho. Pak použijte take nedaleký červený kontrolní panel, který ovládá výsuvný most. Ten vysunete tím, že tlačítky ve spodní části obrazovky rozsvítíte všechna kontolní světla (použijte kombinace ABDE). Nyní se prstřílejte až do místnosti se schodištěm. O patro níž pak pokračujte do chodby , na jejímž konci vidíte velkou bednu a barel s výbušninou (dveří vlevo si zatím nevšímejte). Střelte do barelu a jeho exploze vám prorazí cestu do jinak nepřístupné chodby. Použijte ventil na jejím konci a levým analogem točte tak dlouho , dokud se bude ventil otáčet. Nyní se musíte vrátit na místo, kde exploze barelu prorazila zeď. Zahněte doprava a ve větrací šachtě si počkejte, až ochoz před vámi přestane olizovat velký plamen. Pak proběhněte na druhou stranu a v malém výklenku vprvo si všimněte poškozené zářivky. Pomocí skeneru si otestujte její probíjecí úchyt, který pak můžete zaměřit. Střelte do něj a tím si prorazíte popraskanou stěnu. Použijte další ventil, kterým si otevřete mříž vlevo a v chodbě zastavít unikjaící plyn. Pokračujte dál a po zničení nášlapných min se dostanete do dlouhé chodby s několika výklenky. Tou se postupně prostřílejte až na další ochoz uvnitř větrací čachty. Po žebříku na jeho konci slezte o patro níž a zde doběhněte až do středu šachty, kde je ochoz přehrazen hromadou šrotu. Dírou v zábradlí seskočte z ochozu a po jeho okraji přeručkujte podél šrotu. Opět vylezte nahoru a doběhněte k dveřím vedoucím do malého skladiště. Uvnitř najdete DP a na kontejneru za ním musíte sebrat rukojeť ventilu. Vraťte se zpět na ochoz a doběhněte na jeho levy konec. Zde se přitiskněte ke stěně a podél ní projděte po římse na další část ochozu. To same zopakujte ještě jednou a na dalším ochozu použijte rukojeť ventilu na panel mířící směrem do šachty. Pomocí ventilu si vytáhněte bedny na druhé straně šachty. Pak k nim doběhněte a připravte se na další přestřelku. Budete se muset prostřílet až ke krátké chodbě, na jejímž konci vidíte bedny zavěšené na laně. Jejich kovoý závěs zkontrolujte pomocí skeneru a pak do něj střelte. Proraženou podlahou seskočte o patro níž a v male místnosti použijte DP. Pak pomocí skeneru otestujte úchyt poklopu, který uzavírá šachtu uprostřed podlahy. Po jejich otestování se můžete na úchyty zaměřit a střelit do nich. Až slezete do chodby s mříží na konci, tak střelte do jedné z min, které jsou rozmístěny podél stěn.Po proražení mříže odstraňte malou skupinku protivníků a v šachtě se podívejte doprava. Aktivujte skener a pomocí něj otestujte dva úchyty jeřábu, který je zavěšen napříč šachtou. Úchyty jsou totiž špatné a nevydrží ani jeden zásah z pistole. Po zničení jeřábu doběhněte na levy konec ochozu, kde najdete kontrolní panel mostu. Tentokrát použijte kombinaci tlačítek BCDE. Proběhněte na druhou stranu šachty a uvnitř male místnosti shlédnete krátkou animaci. Po ní pokračujte do dlouhé chodby, kterou se musíte prostřílet až do místnosti s velkými šedými dveřmi. Zastřelte oba hlídkující protivníky a pak vylezte na hromadu beden přímo před vchodem. Z nich přeskočte na protější ochoz a po jeho okraji přeručkujte směrem doleva. Vylezt ke kontrolnímu panelu, kterým si otevřete poslední deře v úrovni. Power & Recycling Prostřílejte se na konec chodby a seběhněte o patro níž. Další chodba je plná jedovatého plynu, takže se musíte pokusit co nejrychleji doběhnout k nejbližším dveřím. Po schodišti za nimi seběhněte na velké otevřené prostranství, kde vás po krátké animaci čeká přestřelka se skupinkou protivníků. Až všechny postřílíte, tak pokračujte směrem doprava. Krátkou chodbou proběhněte do haly se schodištěm, nad kterým hlídkuje protivník se samopalem. Zastřelte ho a proběhněte do kontrolní místnosti , ve které musíte po zabití dalšího protivníka použít DP. Uvidíte krátkou animaci, ve které se vysune kontrolní panel pomocného generátoru. Vraťe se na velké prostranství a po schodech vpravo vyběhněte na vyvýšenou terasu. V malém skladišti kousek od schodiště najdete Circuit Card. S ní vyběhnete zase ven a použijete ji na vysunutý kontrolní panel pomocného generátoru. Tím obnovíte dodávku elektřiny. Mezi výboji proběhněte zpět na terasu, kde se musíte prostřílet do místnosti z výtahem. Sjeďte do podzemí, zde vás čeká souboj s velkou skupinkou nepřátel. Až je všechny zlikvidujete, vejděte do skladiště, ve kterém leží na zemi nová zbraň. Jde o pistoli, která vystřeluj elektrické výboje. Na konci chodby vedoucí kolem skladiště pak střelte do výbušného barelu. Proraženou dírou vlezte do dalšího malého skladiště. Na jeho protější straně uvidíte zářící panel, od kterého vede modře zářící kabel. Panel nejdříve otestujte skenerem, pak do něj vystřelte el. výboj. Spálením kabelu se odblokují dveře, ke kterým vedl modrý kabel. Pokračujte o patro níž. Zlikvidujte protivníky v kontrolní místnosti a použijte DP. Potom prostřelte jedno z oken vedoucí do další chodby a proskočte na druhou stranu. Běžte směrem doprava a za rohem najdete baterii, kterou musíte použít na regulátor napětí v kontrolní místnosti. Vaším úkolem je nastavit teplotu pomocí regulátoru napětí na 130 V (použijte posloupnost 20, 20, -40, 30 a 100). Nyní můžete opět proskočit oknem a doběhnout ke dveřím na konci chodby. Dostáváte se do další kontrolní místnosti, ve které musíte nejprve sebrat přístupovou kartu ležící vedle DP. Pak DP použijte. Tím bohužel aktivujete alarm a budete muset postřílet několik soupeřů, kteří na vás útočí z ochozu nad kontrolními panely. Po chvilce se otevřou dveře výtahu, ze kterého vyběhnou další protivníci. Až je zastřelíte, vyjeďte výtahem na povrch. Po zlikvidování další skupinky se budete muset pustit do dekódování přístupové karty. Dekódovací software funguje tak, že musíte doplnit posloupnost, kterou vám hra naznačí prvními třemi čtverci (A – předposlední řádek, B – poslední řádek, C – diagonál, vedoucí z levého dolního rohu). Po dekódování karty můžete procházet všemi dveřmi označenými číslem 1. Za dveřmi pomocného generátoru najdete malé skladiště s několika užitečnými předměty. Přeběhněte můstek za generátorem pokračujte až k dalším dveřím označeným číslem 1. Výtahem za nimi sjeďte do chodby plné sršících výbojů. Po krátkém rozhovoru posbírejte posbírejte plastické výbušniny, které leží ve výklenku na začátku chodby. Vyjděte zpět a povrch a za můstkem u generátoru slezte po žebříku na skalní římsu. Po ní doběhněte až k prvnímu kondenzátoru, ke kterému musíte položit plastickou trhavinu. Po jejím položení odběhněte do bezpečné vzdálenosti a střelte přímo do trhaviny. Vylezte zpět nahoru a po krátkých schodech vyběhněte na vyvýšenou terasu. Přímo naproti vám budou zavěšeny bedny na magnetickém úchytu. Otestujte ho skenerem a pak do něj vystřelte el. výboj. Po bednách vylezte na střechu skladiště a ventilátor ve skále zničte plastickou trhavinou. V jeskyni pak za zničeným ventilátorem zničte druhý kondenzátor. Seskočte zpět na vyvýšenou terasu a na jejím vzdálenějším konci se přitisknuti ke zdi protáhněte na úzkou římsu. Stejně jako před chvílí zničte nejprve ventilátor a pak třetí kondenzátor. Výtahem sjeďte zpět do chodby, která byla před zničením kondenzátorů plná el. výbojů. Z ní můžete chodbou proběhnout a prostřílet se až do haly plné páry. Nad každým kontrolním panelem vidíte plánek, na který se můžete podívat pomocí skeneru. Všechny proudy páry jsou na plánku očíslovány a někde v hale je umístěn kontrolní panel se stejným číslem, kterým můžete páru vypnout nebo přepnout do jiného ventilu. Nejprve použijte panely 1 a 2. Díky tomu se dostanete k panelu 3. Po jeho použití opět použijte panel 1 a pokračujte k panelu 5. Pak doběhněte k panelu 4, kterým se zdánlivě uzavřete v malé části haly. To ale není pravda, protože kolem nového proudu páry 4 můžete přelézt přes bedny, na které pára proudí. Nakonec doběhněte k zelenému kontrolnímu panelu přímo před vámi a jeho použitím aktivujte dvoje bezpečnostní dveře. Zároveň vypněte všechny zbývající proudy páry. Za dveřmi vedle kontrolního panelu najdete DP. Nyní se podívejte na mapu a začněte se probojovávat směrem k reaktoru. Po chvíli se prostřílíte do chodby s výboji Ty se budou střídavě vypínat a vy musíte odhadnout správnou chvilku., abyste prošli k další probíjející bráně. V hale reaktoru nejdřív zastřelte dvojici protivníků a pak pomocí kontrolního panelu pootočte reaktor. Po stranách haly vidíte celkem 3 výklenky, ve kterých jsou umístěny pák vysouvající konduktory. Jakmile pomocí jedné z nich vysunete první konduktor, kolem reaktoru se objeví skupinka protivníků. Postřílejte j a vysuňte další konduktor. Po odražení útoku vysuňte i třetí konduktor a doběhněte k východu z haly. Nyní se prostřílejte na chodbou až k výtahu, kterým vyjedete na povrch. Doběhněte na otevřené prostranství a zde vás čeká závěrečný boj úrovně.Z mrtvoly vašeho protivníka vypadne přístupová karta, pomocí které otevřete šedá vrata za mostem. Tunnels to Manufacturing Vejděte do velkého skladiště s několika protivníky. Až je postřílíte, vyběhněte do 1. patra, kde najdete v malé místnosti přístupovou kartu druhé úrovně. Použijte dekódovací software, pomocí kterého musíte kartu odblokovat (A – pravý sloupec, B – otazník natočený směrem dolů, C – jeden čtvereček v pravém dolním rohu a další dva na horním a dolním konci druhého sloupce zleva). Po odblokování kartu použijte ve skladišti na dveře označené číslem 2. Po rozhovoru s Jackem pokračujte do vlhkého tunelu přímo před vámi. O chvilce doběhnete k mříži. Pomocí skeneru otestujete její zámek a pak do něj střelte. Pokračujte do velké místnosti, kde budete po krátké animaci poprvé napadeni roboty. Nepřestávejte se pohybovat a pokuste se je všechny postřílet. Pokud se vám to nedaří, tak zkuste hned na začátku zredukovat počet robotů granátem. Ventilem na podivném stroji vysuňte mříž a po použití DP položte k zadní stěně malé místnosti plastickou trhavinu (na mapě vidíte, že jde o tenkou stěnu). Až vhodíte do vzduch stěnu, tak postřílejte všechny bojovníky na začátku krátkého kaňonu. Pozor si dejte hlavně na protivník s raketometem. Až budou všichni nepřátelé mrtví, doběhněte až k proražené části ochozu, seskočte směrem doprava a po jeho okraji přeručkujte na jeho poškozenou část. Seběhněte na dno kaňonu a pokračujte až na jeho konec. Na mapě vidíte, že na konci kaňonu začíná za tenkou stěnou úzká chodba. Pomocí plastické trhaviny vyhoďte stěnu do vzduchu a z bezpečné vzdálenosti postřílejte roboty, kteří na vás z chodby útočí. Po schodech na konci chodby vyběhněte do tunelu, kterým projíždí jeden kontejner za druhým. Použijte kontejnery jako štít před laserovými paprsky, které se pohybují podél stěn. Až se dostanete do velké místnosti na konci tunelu, tak se připravte na další útok robotů.Po jejich zničení použijte DP a na mapě vyhledejte tenkou stěnu, za kterou vidíte další chodbu. Pomocí trhaviny si prorazte cestu dál a pokračujte do velké haly, kde vás čeká souboj s Ralphem. Ten sice nepoužívá raketomet, ale je stejně nebezpeční, jako další závěreční protivníci. Naštěstí na něj platí podobný postup. Až ho zastřelíte, seberte pojistku, která leží vedle jeho těla. Jakmile použijete pojistku na sloup ve středu haly, zprovozníte dopravníkový pás s trubkami. Určitě jste si všimli, že skrz tento pás vedou dva průchody. Jakmile se trubky začnou pohybovat, tak se průchody zavřou. Musíte tedy pás znovu zastavit tak, abyste mohli proběhnout levým průchodem (musí se krýt mezerou mezi trubkami). Pokud se vám to povede, tak proběhněte do malého prostoru za dopravníkovým pásem a po bednách vylezte na ochoz nad halou. Zde najdete kontrolní panel, kterým posunete kontejner blokující východ z haly. Po použití kontejneru zpět doběhnete ke sloupu, do kterého musíte opět umístit pojistku. Tentokrát si pás zastavte tak, abyste mohli projít pravým průchodem. Nakonec stačí vylézt do tunelu, ve kterém úroveň končí. Manufacturing Postřílejte všechny protivníky v tovární hale a pak se porozhlédněte po DP. Ten vám prozradí, že klíčem k úspěchu této úrovně bude používání pojistek. Běžte k výtahu a použijte pojistku na skřínku vedle jeho kontrolního panelu. Pak sjeďte výtahem do podzemí a prostřílejte se do slévárny. Zde vylezte po žebříku na plošinku nalevo od vchodu vyndejte pojistku ze skříňky. Tím deaktivujete otočný most. Stejnou cestou se vraťte do vstupní tovární haly a vyndejte pojistku ze skříňky u výtahu. Nyní máte pojistky dvě. Jednu použijte na skříňku aktivující linku s kontejnery a druhou na skříňku u velkých šedých dveří. Těmi pak projděte do tunelu, ve kterém využijte kontejnery jako krytí před lasery. V montážní hale pak po krátké animaci postřílejte všechny protivníky. Dávejte si hlavně pozor na těžkooděnce se samopaly. Až budou všichni protivníci mrtví, postupujte od vchodu směrem doleva a najděte DP . Jeho aktivací si otevřete dveře, kterými musíte pokračovat do chodby plné jedovatého plynu. Pokud máte málo zdraví, tak použijte alespoň malou lékárničku. Chodbou doběhněte k nejbližším dveřím, které vedou do malé místnosti s dvojicí protivníků. Zastřelte je a skrz sklo zastřelte také protivníka v sousedí kontrolní místnosti. Pak oknem prolezte a kontrolním panelem aktivujte výtah. Vedle panelu najdete stříkačku s protijedem. Použijte ji a dlouhou chodbou se prostřílejte zpět do montážní linky. Odtud pokračujte velkými šedými dveřmi do výtahu, který jste si před chvilkou aktivovali. Použijte jeho kontrolní panel a vyjeďte do nejvyššího patra. Zde budete muset nejprve postřílet protivníky, kteří budou všude kolem vás. Až se jich zbavíte, tak si spusťte můstky po obou stranách výtahu a běžte do západní chodby, ve které budete muset zničit dva raketomety. Využijte úhybné kotouly. Pokud je dobře načasujete, raketám se vyhnete. Na konci chodby najdete kromě DP také důležitou injekci protijedem a pásek pro další zvýšení kapacity vašeho inventáře.Nyní běžte do východní chodby, před kterou si musíte vzít dávku protijedu a co nejrychleji se prostřílet do místnosti, ve které najdete pojistku. Použijte ji na skříňku vedle dveří a pak si ji opět vezměte. Vraťte se do výtahu a sjeďte do prostředního patra. Kolem vás jsou nyní troje dveře. Jsou označeny písmeny a díky pojistce je můžete deaktivovat. Nejprve si otevřete dveře C, kde je výrobní linka rozdělena dopravníkovými pásy na několik částí. Než začnete po hale pobíhat, tak z ochozu u vchodu postřílejte všechny protivníky. Pak seběhněte k dopravníkovému pásu a po něm doběhněte ke kontrolnímu panelu v rohu haly. Použijte ho a po pásu doběhněte k druhému kontrolnímu panelu u stěny. Po jeho použití se vraťte na ochoz u panelu v rohu a z něj seskočte na druhý pás. Po něm doběhněte ke třetímu panelu a použijte ho. Nyní se musíte vrátit středem haly k panelu u stěny a použít ho podruhé. Až vylezete na dopravníkový pás, tak rovnou použijte podruhé i panel v rohu. Nyní můžete přes pásy přeběhnout až na druhou stranu haly, kde najdete malou navigační jednotku. S ní se vraťte na chodbu a doběhněte na konec dlouhého ochozu, který se táhne kolem celé hal. Do přístroje na jeho konci vložte navigační jednotku a všimněte si čísla, které se objeví v jeho horní části. Nyní vyběhněte na nejvyšší plošinku v hale a použijte přístroj, ve kterém musíte pomocí tlačítek zadat číslo z přístroje jakmile zadáte první číslici, tak zmáčkněte tlačítko NEXT). Pokud jste zadali číslo správně, tak linka vyrobí první ze tří součástek, které potřebujete k sestrojení rakety. Vraťte se do výtahu a pojistku nyní použijte na dveře B. Za nimi najdete halu plnou velkých nádrží. Seběhněte po schodech dolů a mezi nádržemi se prostřílejte až k nádobě s chemikálií A. Pak pokračujte ke schodišti, kde najdete plánek 1(ten budete potřebovat později). Nad schodištěm najdete přístroj k míchání chemikálií. Zatím do něj můžete vložit chemikálii A. Dál pokračujte po žebříku a v horní části haly budete muset přeskakovat po malých plošinkách, mezi kterými občas plive oheň. Plošinky u stěny jsou spojeny římsou, po které musíte přeručkovat na můstek vlevo. Po něm doběhněte na velkou nádrž, za kterou najdete chemikálii B. S ní doběhnete k plamenu, který zastavíte ventilem na jeho trysce. Nakonec vložte chemikálii B do přístroje na konci haly a máte druhou potřebnou součástku. Ve výtahu nyní pokračujte do dveří A. Těmi se dostanete do výrobní haly, ve které můžete pomocí laseru vyřezat dvě součástky. Nejprve postřílejte protivníky a pak doběhněte do malé kontrolní místnosti v zadní části haly. Zde najdete plánek 2 a pomocí velkého kontrolního panelu aktivujte lasery. V hale nyní musíte najít jeden ze dvou laserů. Potřebujete už jen jednu součástku, tak je jedno, který z nich použijete. Vedle laseru mýte vždy zobrazen plánek součástky, kterou potřebujete vyřezat. Až si plánek zapamatujete, tak použijte panel pro zadávání tvaru součástky. Na něm musíte pomocí souřadnic vlevo nakreslit součástku, aniž by se čáry křížily nebo vytvářely diagonály. O něco jednodušší součástku 1 vyřežete pomocí souřadnic B3-C3-C2-H2-H5-E5-E6-D6-D8-B8. Součástku 2 pak vyřežte souřadnicemi F1-F3-G3-G4-H4-H5-F5-F9-D9-D8-B8-B7-C7-C6-D6-D1. Nyní máte všechny tři součástky k sestrojení rakety. Seberte pojistku ze skříňky vedle dveří A a vraťte se do haly s montážní linkou. Prostřílejte se k ovládacímu panelu, kterým linku spustíte. Po vyrobení rakety se vrťte do výtahu a sjeďte do nejnižšího patra. Zde použijete skener na raketu a díky tomu získáte její sériové číslo. Doběhněte ke dveřím v protějším rohu a vložte pojistku do skříňky, která aktivuje červený kontrolní panel. Na něm zadejte sériové číslo rakety, po aktivaci dveří seberte pojistku a dveřmi vpravo proběhněte do slévárny. Zde pomocí úhybných manévrů vymanévrujte protivníka s raketometem. Až ho zastřelíte, tak v místnosti na druhé straně slévárny seberete přístupovou kartu třetí úrovně. Vraťte se do místnosti s výtahem a u dveří třetí úrovně dekódujte přístupovou kartu (A – čtyři tečky v předposledním řádku, B – dvojitá diagonála, C – písmeno L natočené doprava). Doběhněte ke kontrolní místnosti a na regulátoru napětí nastavte napětí 150 V (použijte posloupnost 20, 20, -30, 40 a 100). Nyní se vraťte do slévárny. Hned za vchodem zahněte doprava. Po úzké římse projděte až ke dveřím, od kterých můžete vylézt po žebříku na plošinku se skříňkou. Použijte na ni svou pojistku a aktivujte otočný most. Po římse se dostanete zpět k mostu. Běžte k jeho kontrolnímu panelu a po otočení mostu doběhněte do místnosti ,ve které najdete Che (místnost je označená na mapě). Závěrečný souboj bude tentokrát trochu těžší než obvykle. Che totiž musíte vymanévrovat tak, abyste jí dostali do zad (jakmile se rozběhne proti vám, tak udělejte kotoul do strany).Po svém výpadu se pokaždé Che a vy ji můžete párkrát střelit do zad (doporučujeme vám útok na co nejmenší vzdálenost). Občas začnou z podlahy šlehat plameny. Mříží podlahy sledujte hořáky, Anet věděli, kam máte před plameny uhnout. Ground Level Doběhněte k žebříku, který vede od vodního kanálu. Tím se musíte prostřílet k žebříku na druhé straně. Pokračujte dál a úzkými uličkami se prostřílejte až k mříži se třemi zámky. Použijte na ně skener a pak do nich střelte. Po chvilce se dostanete na větší dvorek. Zde vás čeká krátká animace. Po ní musíte postřílet skupinku protivníků, kteří vás napadnou. Nejprve zastřelte dvojici vpravo a pak postupujte doleva. Až budou všichni mrtví, tak běžte do krátké a slepé uličky, ve které najdete rukojeť ventilu. S ní doběhněte k mříži, kterou si můžete díky ventilu posunout. Tunnels to Entertainment Na začátku úrovně bude vaším úkolem Che krýt. Naštěstí máte k dispozici pušku s neomezenou zásobo munice. Pokud navíc podržíte její spoušť, tak se změní zaměřovač a zbraň se automaticky přepne na raketomet. Můžete zaměřit i několik cílů najednou. Základem úspěchu je zapamatovat si směry, ze kterých roboti útočí. Až se podaří úkol splnit, slezte po žebříku do údolí a doběhněte na jeho druhý konec (s ničením robotů se nezdržujte). Za šedými dveřmi slezte do vlhkého kanálu, ve kterém vám díky vlhkosti nefunguj mapovací zařízení. Naštěstí nehrozí žádné bloudění, takže se můžete plně soustředit na boj se skupinkami robotů. Na konci kanálu použijte plastickou trhavinu, kterou si prorazíte cestu skrz popraskanou stěnu. Dostanete se do velké haly, ve které budete napadeni skupinkou robotů. Až je postřílíte, napadne vás další skupinka ze zdi. Po jejich likvidaci projděte proraženou zdí k ventilu, kterým si vysunete mříž v hale. Vraťte se do ní a v rohu vedle vysunuté mříže uvidíte vysunovací žebřík se zámkem. Zámek otestujte skenerem a střelte do něj. Vylezte nahoru a po okraji ochozu přeručkujte kolem hromady beden. Nyní se budete muset prostřílet až ke dveřím, za kterými najdete chlapíka s kontrabandem. V krátké animaci ale spadnete o patro níž a budete se muset opět prostřílet až k mříži, kterou si vtáhněte nedaleko umístěným ventilem. Dostanete se do chodby, kterou jste před chvílí proběhli. Opět projdete dveřmi na jejím konci a pomocí skeneru otestujete dva zářící panely na druhé straně místnosti. Pak na ně použijte el. výboje a přes spuštěný můstek přeběhněte do místnosti s šedými dveřmi. Použijte ovládací panel na ochozu a pak proběhněte do další úrovně. Entertainment Doběhněte na konec můstku a pak seběhněte po schodech pod něj. Na stěně vidíte modře zářící kabel (ten naproti schodišti), který napájí ochranný systém nedalekých dveří. Na mapě vidíte, že kabel vede do malé místnosti za stěno. Použijte plastickou trhavinu a prorazte stěnu. Pak pomocí skeneru otestujte zářící panel a následně ho spalte el. výbojem. Nyní můžete pokračovat do dlouhé chodby, ve které se Leeza zastaví u jednoho z kontrolních panelů. Po animaci pokračujte dál a doběhněte až na roh, za kterým vidíte početnou skupinku nepřátel. Kousek za rohem je na stěně zářící panel, který musíte nejdřív otestovat skenerem a pak zničit el. výbojem. Tím spustíte lasery, které zabije všechny protivníky . Nyní musíte chodbu plnou laserů překonat díky bednám u levé stěny. Na konci chodby proběhněte dveřmi do westernového studia. Jakmile tam vstoupíte, tak budete napadeni skupinkou kovbojů. Prostřílejte se až na konec ulice, kde vás napadne další skupinka ze stodoly vpravo. Stodolou proběhnete do další ulice, kde vás čeká souboj s osamoceným pistolníkem. Pak běžte ke dveřím na konci ulice a všimněte si tří symbolů, které jsou zobrazeny nad nimi. Nyní musíte doběhnout na druhý konec ulice, kde najdete jednorukého banditu. Použijte ho a zastavte jeho bubny tak, aby získaly stejnou řadu symbolů jako nade dveřmi (zapamatujte si symbol předcházející tomu vašemu a pak to půjde snadno). Jakmile se dveře otevřou, tak se můžete prostřílet do porno studia. Postřílejte skupinku protivníku a pokračujte do skladiště, ze kterého právě odvádějí Hanka. Stejně jako on projděte velkými šedými dveřmi vpravo do dalšího skladiště. Zde vás čeká soubor s protivníkem, který používá granátomet. Doporučujeme vám ho obejít. Není příliš vnímavý a díky tomu se mu snadno dostanete do zad. Pak stačí zvolit některou z účinnějších zbraní (doporučujeme brokovnici) a zbytek už je snadný. U mrtvoly najdete přístupovou kartu do čtvrté úrovně. Rovnou jí můžete dekódovat (A – kratší L v pravém dolním rohu, B – zrcadlový obraz druhého čtverce, C – prostřední a předposlední řádek). Pak se vraťte do předchozího skladiště, kde nyní můžete projít dveřmi číslo 4. Dostanete se do dalšího skladu plného protivníků. Prostřílejte se do další spojovací chodby, ve které budete muset proklouznout skrz tři laserové mřížky (samozřejmě musíte proběhnout podél stěny). Dostáváte se do sci-fi studia. Zde musíte nejdříve postřílet pár dvojic protivníků, kteří se budou postupně objevovat zhruba ve středu studia. Využijte kulisy a kryjte se v jednom z rohů. Až všechny postřílíte, tak se v rohu objeví řada malých kontrolních panelů. Použijte druhý panel zprava a vysune se vám žebřík vedoucí na ochoz nad studiem. Po něm se prostřílejte až na schodiště vedoucí do dalšího patra. V něm doběhněte nakonec dlouhé chodby a skrz komunikační centrum se prostřílejte do kontrolní místnosti. V té opět všechny postřílejte a pak použijte kontrolní panel pod obrovskou obrazovkou. Vaším úkolem je nalézt tři libovolné symboly (jde o princip pexesa). Pokud se vám to povede, aktivujte jednorukého banditu před hlavní kontrolní místností. Vraťte se do chodby nad sci-fi studiem a pokračujte směrem do středu úrovně. Dostanete se až k hlavní kontrolní místnosti. Postřílejte protivníky na chodbě a pak si pomocí jednorukého bandity otevřete dveře. V kontrolní místnosti po krátké animaci seberte modul pro lepší vidění (leží na hvězdě uprostřed místnosti). Nyní vyběhněte zpět na chodbu a pokračujte směrem doprava. Dostanete se do chodby, která je plná neviditelných min. Použijte vylepšené vidění (R3) a miny zničte jako obvykle. V další chodbě najdete výtah, kterým sjedete do skladiště v přízemí. Pokud chcete, tak si můžete v kantýně vpravo zastřílet a doplnit zásoby munice. Ve skladišti se podívejte na desku s fotkou Psycho Star. Směrem doleva od ní vede modře zářící kabel, který končí na druhé straně skladiště ve zdi. Na mapě vidíte, že je za zdí malá místnost. Vyhoďte tedy zeď do vzduchu a použijte vylepšené vidění. Díky němu uvidíte zářící panel, který můžete po otestování skenerem zničit pomocí el. výboje. Tím si zpřístupníte třetího jednorukého banditu. Pomocí něj si otevřete dveře ve vedlejším skladišti (dovede vás k nim modře zářící kabel). Dveře otevřené jednorukým banditou vedou do hororového studia. Nemusíte se bát žádného boje. Podívejte se na okno za psacím stolem, na kterém je po stranách šest znaků měsíce a slunce. Natočte obrazy v místnosti tak aby tématicky odpovídaly schématu na okně (vršek okna odpovídá psacímu stolu). Když se vám to povede, tak se socha uprostřed místnosti posune a vy můžete sebrat přístupovou kartu páté úrovně. Jako obvykle ji můžete rovnou dekódovat (A – poslední sloupec a řádek, B – všechny tečky posunuté o 1 pozici doprava, C – prostřední a poslední řádek). Vraťte se do skladiště s třetím jednorukým banditou a otevřete šedé dveře, za kterými je chodba s neviditelnými lasery. Opět použijte vylepšené vidění, díky kterému můžete chodbou proběhnout. Dostáváte se zpět na začátek úrovně. Seběhněte po schodech pod můstek a pomocí vylepšeného vidění uvidíte dříve neviditelný zářící panel. Jako obvykle použijte nejdříve skener a pak el. výboj. Nově zpřístupněnými dveřmi se dostanete d chodby s dvojicí automatických raketometů. Chodba vede do vězení, ve kterém je zavřený Hank. Po rozhovoru s ním pokračujte do hlavní kontrolní místnosti, která opět bliká na vaší mapě. Před ní si připravte některou z účinnějších zbraní, protože ji budete potřebovat. Uvnitř vás čeká závěrečný souboj úrovně, ve kterém bude vašim protivníkem Psycho Star. Nyní několik rad. Pokud se váš protivník rychle přesunuj po místnosti, tak se mu jen vyhýbejte (stejně ho nezaměříte). Jedinou vhodnou příležitostí pro útok je chvíle, kdy před sebou materializuje několik svých dvojníků. Psycho Star je zranitelný jen chvilku, tak se za skupinku dvojníků pokuste dostat úhybným kotoulem a co nejrychleji do něj střelte. Postupně začne používat nové útoky, kterým se časem naučíte vyhýbat. K útoku ale volte stále jen situaci se skupinkou dvojníků. Stern Corporation HQ Nejprve postřílejte všechny protivníky ve vstupní hale. Jakmile se vám to povede, tak přijede další skupinka výtahem. Po jejich likvidaci vyjeďte výtahem do zasedací místnosti, kde můžete použít po animaci DP. Pokrčujte po schodech na střechu, kde už na vás čeká Hank Redwood. Souboj bude velmi jednoduchý, protože se stačí jen stále pohybovat. The Maze Studios Vyběhněte ze své cely a nejprve běžte do cely vpravo. V té najdete malou lékárničku, kterou byste si měli šetřit až do závěrečného souboje úrovně. V cele vlevo pak najdete IRIS. Po aktivaci počítače pak proběhněte spojovací chodbou do první arény. Zde je vaším úkolem proběhnout v časovém limitu neviditelným bludištěm. Stěny se zviditelní ve chvíli , kdy se k nim přiblížíte. Ve druhé aréně je váš úkol také poměrně jednoduchý. Musíte postupně šlapat na všechna tlačítka, která se budou rozsvěcovat v rozích arény. Hlavním nebezpečím pro vás budou probíjející dlaždice, které jsou opravdu smrtící (musíte se naučit poznat, které dlaždice začnou v dalším kole probíjet). Pohyblivý laser je naštěstí pomalý, takže by vám od něj nemělo hrozit větší nebezpečí. V poslední aréně budete absolvovat několik kol boje v měnícím se prostředí. Na začátku je aréna plná stěn, takže nebude problém schovat se. Stěny se budou ale postupně zasouvat, což hraje ve váš neprospěch. Musíte se naučit pořadí, v jakém se budou vaši protivníci objevovat na scéně. Pokud je stihnete postřílet ještě než se rozkoukají, tak půjde o velmi snadnou záležitost. Závěrečný souboj je bohužel trochu nefér. Vaším protivníkem bude veliký robot, proti kterému nemáte čelně žádnou šanci. Stále tedy používejte úhybné kotouly a pokuste se mu dostat do zad. Jakmile se vám to povede, tak do něj pusťte co největší dávku ze samopalu. Pokud budete mít štěstí, tak stačí pouhé dvě dávky. Abandoned Subway Systém O žebříku na konci tunelu slezte do stanice metra. Seskočte na koleje a prostřílejte se až na konec tunelu. Tam budete z obou stran napadeni roboty, kteří by vám ale neměli nadělat mnoho starostí. Až je postřílíte, tak v malé místnosti na konci tunelu seberte baterii.Až se budete vracet do stanice, tak ve výklenku vlevo seberte rukojeť ventilu. Pomocí ní si vytáhněte mříž napravo od kolejí. Uvnitř najdete kus kabelu. Vylezte zpět na nástupiště a po otestování skenerem střelte do zámku na malé brance. Za ní najdete generátor, na který musíte použít baterii z konce tunelu. Nyní můžete použít aktivovaný DP. Pak jděte k vlaku na konci nástupiště a na panel vpravo od jeho dveří použijte kus kabelu. Proběhněte vagonem a za ním se prostřílejte až na konec tunelu. Za prvou stěnou vidíte na mapě dlouhou chodbu. Použijte plastickou trhavinu a na konci chodby zničte zámek na mříži. Pak skenerem otestujte zářící panel, na který musíte použít el. výboj. Tím si dočasně vysunete mříž u odstaveného vagonu metra. Pokud se k mříži nestihnete prostřílet, tak se k panelu vraťte a znovu na něj použijte el. výboj. Až slezete po dalším žebříku, tak vás čekají dvě další místnosti plné pohyblivých laserů. Využijte sloupy a proběhněte do třetí místnosti. Zde musíte na stěnu vpravo použít výbušninu, díky které si zpřístupníte malý výklenek. Seberte v něm rukojeť ventilu, kterým si pak vysunete řadu sloupů. Za místností vám doporučujeme použít DP. Po žebříku vpravo slezte do dalšího tunelu. Až se budete blížit k nástupišti, tak si dávejte pozor na automatický kanón, který se vysune ze stropu. Bojujte s ním na co největší vzdálenost, protože má velký rozptyl (nezapomeňte se pohybovat). Pak běžte k nástupišti, ale ještě na něj nelezte. Místo toho rovnou z kolejí zlikvidujte druhý kanón, který se vysune nad východem. Po jeho zničení si musíte vysunout mříž před schodištěm. V okolí nástupiště jsou umístěny celkem čtyři zářící panely, které budete muset zničit pomocí el. výbojů. První je nalevo nad mříží a druhý na vlaku na konci tunelu. Další dva jsou neviditelné. Třetí panel je nad klecí na konci nástupiště. Nyní vyběhněte po schodech až k žebříku, po kterém musíte pokračovat hlouběji do podzemí. Research & Execution Probojujte se až do vstupní haly, ve které najdete kancelář s DP a dva výtahy. Nejprve běžte d kanceláře, kde najdete digitální záznam 1. Vraťte se do haly a použijte výtah vlevo. Dlouhou chodbou se probojujte do výzkumného oddělení A, kde vás jako obvykle čeká nejprve vyčištění chodeb od nepřátel. Pak běžte do malé laboratoře napravo od vchodu. Uvnitř budete napadeni kyborgem, kterého byste měli snadno zlikvidovat. Až bude po něm, tak se porozhlédněte kolem a u jednoho z kontrolních panelů najdete přístupovou kartu šesté úrovně. Rovnou se pusťte do jejího dekódování (A – tečka na začátku předposledního řádku a tři tečky v pravém dolním rohu, B – malé L v levém horním rohu a dvě diagonální tečky v pravém horním rohu, C – obrazec z prvního čtverce v levém horním rohu). S dekódovanou kartou se nyní musíte probojovat zpět k výtahu. Při boji s automatickými kanóny vám doporučujeme využít toho, že se kanóny musí občas nabíjet. Ve vstupní hale použijte druhý výtah a sjeďte do výzkumného oddělení B. Zde opět nejprve postřílejte všechny protivníky a pak běžte do laboratoře vpravo od vchodu. V ní zastřelte další protivníky a v rohu seberte podivný symbol ve tvaru A. Nyní můžete pokračovat do protější laboratoře, ve které najdete Che. Po její sebevraždě najděte roh, ve kterém je na zemi nakreslen červený trojúhelník. Podívejte se nad sebe a skenerem otestujte zámky na nepřehlédnutelné mříži. Až do nich střelíte, tak můžete prolézt ventilací do chodby s dalšími protivníky. Postřílejte je a pokračujte směrem do kontrolní místnosti, kterou máte označenou na mapě. Po krátké animaci použijte DP, který aktivuje dříve vypnuté dveře. Díky tomu můžete proběhnout krátkou chodbou do výzkumného oddělení A. Vejděte do dříve nepřístupné laboratoře, ve které najdete kromě několika protivníků také skříňku s protijedem. Ten můžete rovnou použít a proběhnout do místnosti, ve které ještě před chvílí ležela Leeza. Použijte DP, který vám na mapě vyznačí nový cíl. Pak seberete detonátor, který leží vedle jednoho z ovládacích panelů a u dveří seberte další protijed. Nyní se musíte vrátit do chodby mezi oběma výzkumnými odděleními. Najdete zde dva generátory, které napájejí laserovou mřížku před výtahem. K oběma položte nálože plastické trhaviny a pak dojděte k mřížce. Použijte detonátor a výtahem vyjeďte do druhé kanceláře. Použijte DP u ovládacího panelu vlevo a pak projděte do první kanceláře. V tajné skrýši za knihovnou najdete digitální záznam 2. Nyní se musíte vrátit do výzkumného oddělení B a prostřílet se k výtahu. Před ním jsou ale dveře, které mají po stranách senzory pro snímání hlasu. Oba senzory otestuje skenerem a pak použijte digitální záznamy z kanceláře Výtahem za dveřmi sjeďte do nejnižší části úrovně. Nejprve postupujte vlevo od výtahu. Doběhněte až k DP, který vám doporučujme použít. Pak proběhněte malou ZOO a dostanete se až do laboratoře, ve které pracuje Candy Floss. Po krátkém rozhovoru zjistíte, jak může vypadat souboj s rozzuřeným zubařem. Jako zbraně si zvolte pistoli vystřelující el. výboje a brokovnici. Vyhýbejte se zubařovým útokům (pokud ho chcete dočasně zneškodnit, tak na něj použijte el. výboj) a pomocí el. výbojů dočasně vyřaďte generátor jeho štítu (v rozích jsou čtyři generátory a z těch aktivních vycházejí podivné paprsky). Jakmile se vám podaří vypnout Candy Flossovi štít, tak se přepněte na brokovnici a aktivujte vylepšené vidění. Přiběhněte k němu a co nejblíže a jednou vystřelte. Postupem času budete muset ničit víc generátorů a občas odrazit útok kyborgů. Nejde ale o těžký souboj. Po úspěšném zvládnutí se prostřílejte zpět k výtahu a otevřete nouzový východ. Liberty Na začátku úrovně musíte následovat M3WM a cestou postřílet všechny roboty, kteří vás napadnou. Po chvilce se dostanou do vstupní haly Liberty. Po krátké animaci použijte nejdříve DP a potom panel na opačné straně podivné sochy. Hra vám zadá sérii otázek, které fungují jako IQ test. Otázky se mění, takže vám nemůžeme poradit jednotlivé odpovědi. Pokud testem projdete, tak vás napadne dvojice velkých robotů, se kterými jste se už jedno setkali jako Leeza (pokud nedosáhnete dostatečného IQ, tak vás napadne celá armáda robotů). Z obou robotů vypadnou kulovité vysílače, které musíte umístit do otvorů po stranách dveří vedoucích do hloubi základy. Vaším úkolem je probojovat se do velké haly, ve které budete napadeni velkými pavouky. Po boji s nimi pokračujte dál a po nějaké době se probojujte až k výtahu, kterým sjedete hluboko do podzemí. Doběhněte až do velké místnosti, ve které už na vás čeká několik neaktivních robotů. Až je všechny zničíte, rozhlédněte se kolem. U stěn místnosti najdete čtyři ovládací panely, které budete muset použít. Přitom vás napadne další dvojice mechanických pavouků. Pokuste se je vymanévrovat a dokončete aktivaci panelů. Po aktivaci posledního proběhněte zničenými dveřmi a pokračujte do haly, kde je uvězněna Leeza. Po rozhovoru použijte DP, který má dost netradiční tvar (má tři obrazovky). Nyní musíte použít nedaleký výtah, kterým vyjedete do haly ze začátku úrovně. Přeběhněte na druhou stranu, kde najdete místnost s prezidentem. Seberte kulovitý vysílač proti němu a stejnou cesto se vraťte do místnosti, kde byla uvězněna Leeza. Použijte vysílač na otvor vedle DP a výtahem sjeďte k hlavnímu procesoru. Po dlouhé animaci budete muset zabít dvojici mechanických pavouků. Až se vám to podaří, běžte do místnosti koprocesoru A. Tam postřílejte malé robůtky a výtahem vyjeďte do nejvyššího patra. Pokračujte do malé místnosti s rotující plošinou. Zde vás čeká souboj s dost nepříjemným kyborgem. Naučte se vyhýbat jeho útokům (používejte úhybný kotul) a pokuste se mu dostat do zad. Na nich uvidíte zářící štít, který mu umožňuje stál si doplňovat zdraví. Použijte el. výboj, pomocí kterého musíte štít postupně zničit. Až se vám to povede, můžete na kyborga střílet čelně. Pokuste se mu ubrat co nejvíce zdraví, protože kyborg si ho za chvíli dojde načerpat. Jakmile dojde ke generátoru, použijte el. výboj. Po zničení generátoru musíte celý postup opakovat. Až se vám podaří kyborga zlikvidovat, budete dál pokračovat jako Leeza. Prostřílejte se až k výtahu, sjedete do místnosti koprocesoru A. Až se před vámi aktivuje štít dveří, vyskočte na výstupek s granáty. Počkejte si, až paprsek těsně nad podlahou psojede celou místností. Až se deaktivuje štít na dveřích k koprocesoru B, tak můžete pokračovat oklikou až k hlavnímu procesoru. V krátkých spojovacích chodbách použijte vylepšené vidění na odhalení neviditelných laserů (pohyblivému laseru se vyhnete pouhým skrčením). U hlavního procesoru musíte porazit dvojici pavouků. Pomocí jejich kulovitých vysílačů si otevřete výtah, kterým sjedete až k jádru. Zde musíte ve vstupní místnosti zvolit správnou kombinaci nášlapných dlaždic. Použijte vylepšené vidění a nad vchodem k jádru uvidíte desku s tečkami, které odpovídají dlaždicím. Tečky jsou barevně rozlišené a každá barva označuje kombinaci pro jedny dveře. Až použijete kulovité vysílače, tak se konečně dostanete k samotnému jádru. Po jeho aktivaci začnete střílet libovolnou zbraní do desky kolem jádra. Až zničíte všechny desky, použijte el. výboje na deaktivaci jádra. Jakmile se vám to povede, běžte k libovolnému panelu. Po jeho použití musíte v časovém limitu zadat podle vzoru tři posloupnosti tlačítek. Když se vám to povede, panel se zasune do stropu a vy musíte celý postup opakovat. Až budete čelit několik laserovým paprskům, tak vám doporučujeme zůstávat stále za jedním ze sloupů. Vykoukněte jen ve chvíli, kdy se bude měnit směr otáčen. To je totiž situace, ve které můžete chvilku útočit bez obav o svoji bezpečnost. Souboj končí úspěšným zasunutím čtvrtého panelu. |