2401 - TIME TO SPLIT
Sledujte vojáka kaňonem. Dorazíte k havarované lodi a zde se také střetnete s prvním odporem. Miřte přesně a za chvíli můžete pokračovat dál. Zde také máte první checkpoint.
Pokračujte podél skal za svou jednotkou, až narazíte na most. Projděte pod ním a vychutnejte si padající sestřelenou loď timespliterů (TS). Pokračujte doprava do kaňonu, dorazíte k vojákovi, ktarý vám dá odstřelovačku. Před vámi je palebná pozice nepřítele. Nesnažte se je všechny postřílet, ale trefte enrgetický kontejner - svítící krabici vedle jednoho z nepřátel. Pokračujte dál za ohyb a narazíte na prvního TS. Maskují se podobně jako filmový predátor a vystřelují elektrické výboje, které vás zasáhnou i za rohem. Recept je mířit na hlavu a zabít je co nejdříve! Jděte dál doprava, až narazíte na pláň, kde bojují vaši kolegové s přesilou timespliterů. Zde je další checkpoint.
Vrhněte se hned za barikádu a obsaďte dvojče. Zde musíte odrazit masový útok TS. Dejte si pozor, útočí ze dvou stran! Jakmile se vám ukáže, že je útok odražen, pokračujte dál k dalšímu palebnému postavení vaší armády. Nesnažte se zabít všechny TS, ale pokračujte za barikádu. Vchod do základny je ve skále po pravé straně. První level máte za sebou.
1924 - SCOTLAND THE BRAVE
Po vystoupení ze člunu následujte svého nového přítele po cestě nahoru ke hradu. Chcete-li se pohybovat alespoň ze začátku tiše, našroubujte si na pistoli tlumič. Zlikvidujte stráž v bunkru z pytlů a seberte jim odstřelovací pušku. Vyplatí se ji používat. Dávejte si pozor při krytí za objekty, protože na ostrov právě útočí dělové čluny. Pokračujte dál a zlikvidujte osádku kulometného hnízda. Cesta vás zavede ke vchodu do překladiště. Po pravé straně je pobořená stavba a v ní skrytý nepřítel. Vyplatí se tam zastavit, získáte do každé ruky jednu pistoli. Jděte dál branou do překladiště. Jakmile vstoupíte do první haly, zapadnou za vámi mříže a jste v pasti. Vyčistěte oba ochozy a přehoďte páky na jejich koncích. Tím jednak otevřete mříž, ale také vypustíte nepřátelskou ponorku. Přejděte na můstek k ovládání nákladového jeřábu a utrhněte pomocí něj ponorce střílnu. Po likvidaci střílny je ponorka bezmocná a vy můžete pokračovat další branou do venkovních prostor. Venku vás čeká další checkpoint.
Seběhněte po cestě jen kousíček a vrhněte dírou ve střeše domečku pod vámi pár granátů. Pokračujte dovnitř a dorazte zbytek vojáků. Venku před vchodem zabavte džíp, můžete si vybrat, zda budete řídit, či střílet podle toho, kam se posadíte. Probijte se k padacímu mostu, ktery vám bude zvednut téměř před nosem. Dejte si pozor na kulometné hnízdo naproti. Zbývá jen vyřešit, jak se dostat přes most. Zde využijete svou antigravitační rukavici. Přepněte pomocí ní páku za mostem. Nachází se v kulometném hnízdě. Pokračujte klikatou cestou nahoru k bráně do hradu. Seberte TNT válející se u převráceného džípu a odpalte jím bránu. Těsně za ní je další checkpoint.
Prostřílejte nepřátele na schodech a vyběhněte nahoru. Prohledejte místnost až k zavřené mříži. Vydejte se po schůdkách až k zamčeným dveřím. Vaše já z budoucnosti vám hodí klíč stropní mřížkou a můžete v klidu projít. Za dveřmi vedou schody do vinného sklepa a tam najdete výtah k dalšímu checkpointu.
Projděte chodbou do prostorné halys krbem a pokračujte jedinou možnou cestou do další chodby. Zde se dejte doleva. Po nezbytných bojích se dejte do prvních dveří po pravé straně. Checkpoint je kousek za místností s velkou postelí.
Vlezte do dveří a z vršku schodiště zlikvidujte všechny protivníky. Nevšímejte si popohánění ve vysílačce, hlavní leader vám stejně uteče tak jako tak. Pokračujte k časové díře, pomocí které předáte klíč svému já z minulosti. Kruh je uzavřen. Pokračujte dál a až narazíte na místnost se třemi periskopy, kousek za ní jsou cely s uvězněnou přítelkyní vašeho kolegy. Jděte do sousední místnosti, kde je u stěny sud s naftou (asi). Prostřelte jej u dna, aby kapalina udělala pořádnou louži. Pak ustřelte lucernu u stropu a zajatec je volný. Dále již pokračujte sami. Seběhněte se schodů dolů a kolem varhan dál ke dveřím, za kterými je další checkpoint.
Čeká vás souboj s tankem. Proběhněte se dokola po nádvoří a posbírejte TNT a taktické hlavice. Imobilizujte tank zásahem hlavice (nasazuje se na samopal tlačítkem dopředu) a umístěte TNT na blikající část tanku. Opakujte 2x a máte vyhráno. Po zničení tanku sjedete výtahem v jeho hangáru do podzemních prostor. Konec levelu se nachází po projití dveřmi na konci železné lávky.
1969 - THE RUSSIAN CONNECTION
Sledujte Tippera podél zdi a zlikvidujte potichu stráže pomocí upgradované pistole. Potom skočte za Tipperem do kanálu a nechte ho, aby vám prořízl cestu dál k checkpointu.
Pokračujte kanálem dál. Tipper se oddělí a půjde vlastní cestou. Vylezte po schodech z kanálu a zastřelte stráž naproti vám. Pokračujte rovně na velký dvůr s vrakem auta. V levé části je probíjecí elektrický plot. Jděte k němu,dostanete za úkole vyhodit proud v objektu. Od plotu se dejte doprava.
Probijete se dvěma nádvořími až ke dveřím do budovy. naleznete zde lékárničku a granáty, ale hlavně vypínač generátoru el.napětí. Vypněte jej a jděte před budovu. Když půjdete ještě kousek rovně, narazíte na vozítko, kterým můžete pohodlně dojet zpět k el. plotu. Pod vodojemem se setkáte s Tipperem - checkpoint.
Vaším úkolem je vylést nahoru na věž a poskytnout mu krytí. Nahoře na veži se nachází puška s kvalitní optikou, takže krytí nebude problém. Miřte přesně, ale nebojte se o náboje, protože se stále objevují vedle vás nové. Pokračujte na střechu budovy, dírou ve střeše dovnitř. Venku se setkáte s kolegou. Pokračujte do velkých vrat - další checkpoint.
Nyní infiltrujte budovu. Jelikož na sobě máte jejich uniformu, nikdo po vás ze začátku nestřílí. Projděte chodbami do velké haly, dejte se po schůdcích nahoru a rovnou za nosem do dveří s nápisem KEEP CLEAR. narazíte na místnost s generátorem. Nechte technika, aby se vypovídal, a pak ho sledujte. Otevře vám jinak nepřístupné dveře k turbínám a startovacímu motoru. Tam ho nechte a pokračujte sami. Nepozorovaně proděte kolem techniků dolů, kolem turbín, ke dveřím s nápisem FLOW CONTROL. Za nimi pokračujte dál až ke stavidlu. Otočte kohoutem a tlak vody je obnoven. Teď zpět ke startovacímu motoru. Nahoďte motor a pokračujte zpět do místnosti s generátorem, kde jste se napojili na technika. Nakopněte generátor a proud je obnoven. Dveře do dalšího sektoru jsou tímto otevřeny. Tím ale definitivně končí vaše utajení. Za varty do sektoru 3 je další checkpoint.
Nasedněte do vozu a pořádně to rozjeďte. Můžete tak projet všechny závory i přejet hlídače, kteří vám zastoupí cestu. Níže narazíte na cely se zajatci. Nechte je Tipperovi, sedněte do auta a pokračujte dolů, až narazíte na masivní dveře. Poblíž je chodba doprava a na konci ní další vrata. Těmi se dostanete do hangáru, kde naleznete velký náboj do děla. Přitáhněte si jej pomocí rukavice a dojděte s ním zpět k masivním dveřím. Pošlete náboj přímo do nich. Cesta je volná a další checkpoint máte za sebou.
Jděte chodbou ke schodům do nižších pater a prostřílejte se dolů. Pokračujte dále chodbou, až narazíte na animaci s časovou dírou. Hlavní padouch opět uniká, ale za dalšími dveřmi najdete vlak a konec levelu.
1969 - THE KHALLOS EXPRES
Postup po střeše jedoucího vlaku je přímočarý (jak jinak). Postupně likvidujete nepřátele a postupujete z vagonu na vagon. Ocitnete-li se v situaci, kdy vás hlídači nevidí, likvidujte je pomocí optiky na vaší pistoli. V chodbičkách vlaku oceníte asi nejvíce brokovnici. Kulometné hnízdo v jednom z vagonů vyřídíte pomocí sudů s hořlavinou stojící vedle. Jakmile poprvé narazíte na vrtulník, nepokoušejte se ho hned sestřelit samopalem. Proběhněte po otevřeném vagonu a prostřílejte se krabicemi až dozadu. V zadní části se nachází ovládání řízených střel. Stačí jej aktivovat a vychutnat si pohled na bezmocný vrtulník. Na další však narazíte hned za chvíli. Tentokrát nejsou žádné střely k dispozici, ale příjde vám naproti vaše já z budoucnosti. Zatímco vaše druhá verze bude střílet na vrtulník, vy se musíte postarat o vojáky a udržet ho naživu. Kousek dál narazíte na další díru v čase, kterou proskočíte zpět prokázat službu svému já do minulosti. Tentokráte máte na starosti vrtulník vy a stáže on.
Probijte se dál, až potkáte Khallose. ten vás uzavře v místnosti, kterou zaplní plynem. Otevřete ji zkrz sklo pomocí antigravitační rukavice. Páka je hned naproti vám. Proběhnete do Khallosova vagonu a aktivujte páku po pravé straně jeho stolu. Počkejte na stráže. Můžete je rovněž zavřít do plynové komory, jako Khallos vás. Teď ale musíte spěchat zastavit odpálení hlavice. Naleznete ji hned v další části vlaku. Proběhněte do místnosti za ní a aktivujte ovládací panel. Nyní musíte vyřešit logické puzzle. Otáčením dílů skládanky musíte spojit zelený a modrý pár výstupů. Tím jste deaktivovali hlavici a můžete postupovat dál k lokomotivě a zastavit vlak. Těsně před tím, než dorazíte k mašině se vám postaví do cesty Khallos. Použijte zblízka brokovnici a rázem je po problému. Dojděte konečně do lokomotivy a zastavte vlak. Tím level končí.
1994 - MANSION OF MADNESS
Následujte dívku hlavním vchodem do domu. Po animaci, kdy se vám zablokuje cesta zpět, se chopte plamenometu a spalte jím útočící duchy. Dejte se dveřmi vpravo a seberte baseballovou pálku. Checkpoint je v místnosti přímo před vámi.
Zaútočí na vás první zombie. Utlučte je pákou do hlavy. Jděte dveřmi vlevo a potom, co z krbu vyšlehne oheň, pokračujte ven na zahradu. Plamenometem spalte podzemní červy a vysvoboďte tím vědce. Vraťte se ke krbu, oheň uhasl a vy můžete pokračovat dál.
V další místnosti odrazíte útok zombie a čeká vás boj s podivným jelenovitým mutantem. Nenechejte ho, aby se moc přiblížil, a nebude problém ho zlikvidovat. Jděte dalšími dveřmi dál a pak po schodech nahoru. Dveřmi naproti se dostanete na ochoz, kde můžete nalést revolver. Ten je při přesné střelbě proti mrtvolám lepší, než brokovnice, protože se nabíjí až po šesti ranách. Vraťte se na vrcholek schodiště a zbývajícími dveřmi běžte dál. Probijte se chodbami až ke knihovně. Ve druhém patře knihovny naleznete dveře, za nimiž čeká checkpoint.
Projděte dveřmi doprava a pak chodbou rovněž doprava. Za další zatáčkou je chodba a pár prázdných pokojů. Otvírejte skříňky, je tam lékárnička. Pokračujte jedinou možnou cestou dál. Narazíte na animaci a zaútočí na vás velké hejno podivných brouků. Oheň bude i zde vaším přítelem. Až se zbavíte hmyzu, pokračujte dál. Narazíte na schody na půdu a taky na checkpoint.
Na půdě vás čeká duch chrlící oheň. Nechte jej být a věnujte se likvidaci zombíků. Když vyčistíte místnost, duch zmizí. Projděte půdou až k vědci, který vám svěří tajemství o existenci podzemní laboratoře. Dál pokračujte po schodech dolů do nějakého skladiště. Po souboji s mrtvolami jděte ke dveřím v rohu. Propadnete se na schodiště a zde je také další checkpoint.
Jděte po schodech dolů k dalšímu poblázněnému vědci a pak dál doleva. Jedinou možnou cestou projděte na nádvoří se studnou. Z té vyleze velmi, velmi ošklivá a veliká věc. Kružte kolem ní a střílejte. Nezastavujte se. Je těžké ji poslat zpět do díry, ale jestli si myslíte, že jste ji zabili, jste na omylu. Po úspěšném souboji prokličkujte mezi kusy spadlého zdiva ke dveřím. Za dveřmi je checkpoint. Další část máte za sebou.
Projděte dveřmi a chodbou do kuchyně. Budete si muset poradit nejen s kuchařem, ale také s jeho splašeným masem. Pokračujte dál skrz mrazák. Konec levelu.
1994 - WHAT LIES BELOW
Hned na první křižovatce se s vaší kamarádkou rozdělíte. Vy jdete doprava pořád dál, až se propadnete o patro níže. Tam budete muset zastřelit věci, které se snaží vypadat jako Jo Beth. Pokračujte dál chodbou a po schodech dolů. Pomozte skutečné Jo Beth z její šlamastiky a pokračujte schody vpravo pořád dál do podzemních laboratoří až na kýžený checkpoint.
V první laboratoři najdete počítač. aktivujte jej a otevřete složku Security OpSys. Kliknutím na ikonku zámku otevřete další dveře. Projděte jimi a objevíte další druh zombie. Probíjí elektřinou a útočí jejími výboji. I zde platí střelba do hlavy. Pokračujte kolem probíjecích vodičů až do haly se třemi stoly. Nechte Jo Beth pracovat na zámku a odrážejte útoky mrtvol. U jednoho stolu seberete výbornou pušku na harpuny. Jedna harpuna do hlavy nebo dvě do těla zombie a máte pokoj. Harpuny se dají znovu sebrat, takže šetříte střelivem. Po oetvření dveří pokračujete dál. V jedné s laboratoří si můžete pohrát s počítači a vyzkoušet si tak pár pokusů na uvězněné zombie, pro postup hrou to však není důležité. Projděte dál k dalšímu checkpointu.
První, na co zde narazíte je Harvey krmící tvora zvaného Princes. Nepokoušejte se ho zabít, nejde to. Projděte dál do místnosti, kde narazíte na Crowa. Je to vědec, který to má všechno na svědomí, ale než jej chytíte, pošle vás propadem do hlubšího podzemí.
Jízda v důlním vozíku je docela zábavná. Zombie vysící hlavu dolů sestřelujte koltem nebo brokovnicí dle libosti. Po vypadnutí z vozíku vás čeká další časový paradox. Vaše budoucí já vám bude čistit cestu speciální zbraní proti duchům, které vy nevidíte, neboť nemáte speciální brýle. Postarejte se tedy o zombie a nevzdalujte se od svého já moc daleko. Po poměrně krátkém úseku důlních chodeb se zase zozdělíte a vy se dáte doprava. Seberete Ghost Gun. Zbraň neměňte, jinak duchy neuvidíte. Po chvíli narazíte opět sám na sebe. tentokrát vy likvidujete duchy a čeká vás stejný úsek cesty ve druhé roli. Na křižovatce se rozdělíte a půjdete na opačnou stranu. Checkpoint je těsně před dírou do země.
Po proskočení dírou vás očekává Princes. Je to ten samý tvor, co byl ve studni. Tentokrát je v podstatě nezničitelný až na jednu maličkost. v tlamě mu vězí veliká nádoba s plynem. Prostřelte ji a je po princezně. Pak vyjeďtě výtahem nahoru a jděte do stejné místnosti, ze které vás nechal Crow spadnout. Za ní naleznete vchod do jeho pracovny. Aktivujte autodestrukční systém laboratoří a prchejte pryč. Nejlepší volnou je harpuna a nezdržovat se zabíjením. Prostě běžte a čistěte si cestu preventivní střebou.
2052 - BREAKING AND ENTRING
Objevíte se na střeše beze zbraně, kromě svojí antigravitační rukavice. Vstup do báze ze střechy máte v tuto chvíli pod sebou. Je to jeden z těch baráčků. Nejprve je třeba vypnout ochranu. Použijte rukavici k přitáhnutí bedny, která se válí poblíž stráže, a hoďte ji strážnému na hlavu. Jeho zbraň vám bude k užitku. Má vylepšený mód, který pomáhá odhalit veškerou elektroniku. Nyní se vydejte po nájezdu dolů a doleva. Zbavte se kamer na zdi a vyřaďte z provozu laserové paprsky střelbou do ovládacího panelu. Projděte uličkou a zahněte doprava. Zde je vchod do dispečinku. Pomocí jejich počítače vyřaďte kamery, zbraně a paprsky z provozu. Cesta do základny je volná. Vraťte se k nájezdu, ale pokračujte dál ke dveřím ze střechy.
Jděte dolů do prvních dveří a vyčistěte místnost. Paprsky před dalšími dveřmi lze přerušit třeba s pomocí krabice, kterou tam nasměrujete s pomocí vaší rukavice. Pokračujte dál, pozor na kamery a automatické zbraně. Dorazíte do místnosti se spoustou monitorů, kde je také checkpoint.
Aktivujte počítač pod monitory a nenechte svou budoucí společnici Amy zemřít. Nyní se musíte kus vrátit do předchozí místnosti a dát se druhými dveřmi a po schodech dolů. O patro níž projděte dveřmi a jděte rovně dalšími. Budete muset zlikvidovat hlídajícího robota. Za rohem aktivujte konzoli na stěně. Vypustíte tím dalšího robota, tentokrát uklízeče. Sledujte ho do další místnosti. Tam projděte dveřmi a sřelte do lahví s plynem. Požární poplach přiláká technika a otevře další dveře kousek zpět. Za ni i vás čeká tuhý souboj se zásahovkou, která sem nasdkáče okny. Až je vyřídíte, jděte dál dveřmi do chodeb, setkáte se s Amy.
Sledujte Amy až do kanceláře, chraňte ji, dokud nehackne počítač. Pak ji následujte do výtahu. Po vystoupení z výtah si můžete trochu oddychnout, kdyby vás teď zabili, budete pokračovat z tohoto místa.
Zbývá se probít do kanceláře Crowa a tam ochránit Amy dřív, než se jí podaří dostat data z jeho počítače. Proti přesile si můžete pomoci časovými granáty. Zpomalí tak vše kromě vás, takže budete reagovat rychleji než nepřítel. Poté se musíte vrátit zpět do výtahu a level je u konce.
2052 - YOU GENIUS, U-GENIX
Vydejte se hned nejbližší cestou do hlubin laboratoře. v druhé hale narazíte na dveře s nápisem SECURITY. Je k nim potřeba bezpečnostní karta. Vydejte se tedy druhými dveřmi do další haly a pak jedinými odemčenými dveřmi dál do ubytovacích prostor. Dole ve sprchách naleznete bezp. kartu a checkpoint.
V předchozí hale otevřete kartou dveře a získáte doktorský převlek, ID kartu a injekční pistoli. Vraťte se otevřít dveře SECURITY. Za dveřmi je překvapivě další checkpoint.
Jděte dál do místnosti s bezpečnostním rentgenem. Vy projít můžete, protože máte kartu. Vylezete nahoru na kontrolní stanoviště a pomocí počítače obraťte automatickou zbraň proti strážím. Pak otevřete cestu pro Amy. Pokračujte dál do laboratoře. Checkpoint.
Jděte až ke dveřím vyžadujícím, abyste prošli desinfekční sprchou. Ta se nachází kousek dál dolů po schodech. Po dobrém to nepůjde, neboť vás stráže již odhalily. Odrazte jejich útok a nechte Amy otevřít dveře sprchy. Po desinfekci pokračujte ke dveřím, které vás odmítaly a projděte. Další etapa ukončena.
Pokračujte chodbou, o stráže u dalších dveří se postará Amy. Hned ale potom musíte přiložit ruku k dílu - prostřílejte se chodbou a další místností. Narazíte na vědce, kteří vám poskytnou sérum proti mutantům. Bude se hodit.
Hned v další laboratoři pobijte stráže, nechte Amy hrát si s počítači a pokračujte sami. Natrefíte na konflikt s místní security a uprchlých mutantů, který se vyvíjí poměrně jednoznačně. Mutanti se totiž dají zabít pomocí pistole s injekcí séra, které máte jen vy. Po zásahu injekcí mutanti vybuchují, takže je trefujte z bezpečné vzdálenosti. Po několika dalších místech je tu checkpoint.
Za dalšími dveřmi s nápisem SECURITY naleznete pro změnu lidské soupeře. Vyčistěte místnost. V její spodní části naleznete několik kójí s užitečnými věcmi. Otevřete je přepínačem na konci chodby. Tím také otevřete východ z místnosti dál. Nyní musíte ale zlikvidovat všechny mutanty v okolí, abyste se dostali do další části. Až se vám otevřou další SECURITY dveře, pokračujte skrz ně do další laboratoře a pak dál po schodech dolů. Narazíte na halu s velikou časovou dírou, kde si užijete pořádný časový motanec.
Vyzkoušejte si postupně role všech vašich verzí. Půjde hlavně o čas a přesnou střelbu. Po splnění všech úkolů pokračujte dveřmi ven na nádvoří. Zlikvidujte nalétávající stroje a setkáte se s Crowem. Jeho útěkem úroveň končí.
2243 - MACHINE WARS
Přidejte se k povstalcům a sledujte je. Samozřejmě použijte zbraň všude, kde je třeba. Narazíte na tank, který zaberete pro sebe. Po chvíli jízdy se přidá další vaše verze a vleze si do tanku rovněž. Řiďte tank a střílejte hlavní zbraní, zatímco on bude střílet na nalétávající stroje. Na konci jízdy se vaše budoucí já odpojí a vezme s sebou i vašeho robota. Vy se vydáte dál po svých.
Sledujte povstalce a pomáhejte jim. Po projítí několika venkovních prostor se dostanete k zakódovaným dveřím. Vyčkejte, než vám je jedna z rebelek otevře. Uvnitř zlikvidujte stráž a počkejte, než vám rebelové otevrřou vchod do stroje. Projděte strojem a pokračujte dál. V chodbě za místností seberte odstřelovačku. Na otevřeném prostranství je třeba zlikvidovat kulometné veže. Použijte odstřelovačku a likvidujte rovnou i roboty, uvidíte-li je. Dokáží se strefit i z velké dálky. Po zničení nepřátel sledujte povstalecké vojáky dál. Probíjejte se opět ke svému já. Tentokrát ale on řídí a vy střílíte na letadla. Na konci jízdy odejdete se svým robotem.
Před vámi se otevřou veliká vrata do další části. Sledujte svého robota až k vozidlu. Nasedněte a rozjeďte to, co to dá. Cestou se snažte vyhýbat věžím a přejíždět nepřátelské mechy. Nezastavujte, byli byste snadným cílem. Na konci cesty vás zarazí zábradlí a před vámi je obrovský robot.
Pomocí terminálu hackněte robota. Úkolem je zničit všechna letadla. Snažte se letadlo udržet v zaměřovači, dokud se neibjeví nápis LOCKED. Pak střílejte, dokud level neskončí.
2243 - SOMETHING TO CROW ABOUT
Sledujte svého robota R110 skrz dveře, které vám otevírá. Zlikvidujte robota a pozor na nalétávající stroje. R110 stáhne data z počítače a odhalí Crowův plán na vytvoření armády TimeSpliterů. Pokračujete dveřmi a seberete electrotool - důležitý nástroj v tomto levelu. Jedním módem vystřeluje el. střely a druhým souvislý paprsek. Pomocí paprsku lze např. narušit robotům štíty a rychlým přepnutím do druhého režimu je pak vyřadit. Jděte dál chodbou, až dojdete k silovému poli. Tyto pole lze zničit paprskem elektřiny zaměřeným na jejich zdroj. R110 vám pak otevře dveře.
Za dalším polem naleznete tunel vedoucí dolů. V něm potkáte nepříjemného kutálejícího se robota. Zranitelný je pouze když se rozvine. Použijte granáty, jediný granát správně explodující v pravý okamžik vás robota zbaví. Pokračujte po lávkách nahoru ke zdvižia tou pak do vyšších pater.
Naleznete místnost za centrálním jádrem. Je to koule uprostřed. Nejprve musíte oslabit její ochranné pole. Přepněte vypínače po levé a pravé straně a pokračujte dál do dveří naproti. Postupujte dál až k výtahu, který vás odveze dolů pod kouli. Vhoďte granát do díry na jejím boku a zničte ji. To však také přivolá obřího mecha, kterého musíte zničit.
Kružte po místnosti a nešetřete náboji do automatu. V jedné její části se objevují stále nové. Hlavně se nezastavujte. Zničením robota se vám otevře cesta v jeho hangáru.
Po další animaci obraťte dělo proti vojákům v místnosti a zničte jím energetické jádro v rohu. Pokračujte nově vzniknutým průchodem dál a pak chodbou dolů k líhni TS. Tady vás čeká poměrně tuhý boj s přesilou, ale také rotační kulomet, který je na tyto situace jako stavěný. Po boji jděte rovně do další zdviže. Ta vás odveze nahoru nad líheň. Vysuňte ovládacím panelem energetické jádro líhně a zničte jej a tím i celou základnu. Oběhněte ochoz a na protější stranu a nasedněte na další zdviž. Dostanete se do tajného sídla Crowa. Od dveří vás dělí pouze několik letadel a vypnutý most. Přes most se dostanete pomocí el. nástroje. Směřujte paprsek vždy na zdroj energie té části mostu, kde procházíte, až se vytvoří pevná plošina. Pak postupte na další část a rychle namiřte na další uzel. Takto se dostanete do sídla a na hoře naleznete i samotného Crowa.
Obejděte ho zezadu a zničte nejprve raketomety po stranách, pak zadní kanón. Nakonec ustřelte malá dělíčka nad pásy. Tím je Crow poprvé poražen a úroveň končí.
1924 - YOU TAKE THE HIGH ROAD
V tomto levelu se podíváte pod vámi dobře známý ostrov z druhé úrovně.
Otevřete pákou dveře a vystupte z ponorky. Před vámi je vstup do podmořské základny. Dveře a otočné rampy se zde otevírají pomocí kohoutů na stěnách a není kam zabloudit. Proto pokračujte pořád vpřed, dokud nedojdete ke schodišti vedoucímu dolů k vodě. Zabijte potápěče vystupující z vody a seberte jim jejich harpuny. Pak se vraťte a pokračujte chodbami dál vpřed. Po chvíli naleznete podmořské město. Přejděte po mostě dolů do skladiště. Bojové roboty zlikvidujte pomocí hlavic nasazených na samopal. Probijte se městem až ke vstupu do podzemí, kde se potkáte se svým robotem. Při postupu městem se některé dveře otevírají až po likvidaci všech nepřátel. Proto buďte zodpovědní, abyste se nemuseli vracet.
Jděte rovně do ovládací místnosti. Zde vidíte, že je třeba zprovoznit tři motory ze čtyř, abyste se mohli dostat dál. Vraťte se na křižovatku a vyberte si jednu z cest. Na každé se totiž nachází hala se dvěma motory a musíte postupně do obou. Cestou se setkáte s tuhým odporem stráže a robotů. Používejte harpuny na lidi a rakety na roboty. po nahození všech motorů se vraťte do ovládací místnosti a aktivujte páku. Rypadlem pak sjedete do nejhlubších pater. Tím končí další level.
2401 - THE HOODEN MAN
Předposlední úroveň se odehrává na stejném místě jako úroveň první. Vaším úkolem je tajně pomáhat vašemu minulému já projít celým levelem.
Hned na začátku se vydejte po skalách nad ním a podporujte jej palbou , kde jen to bude možné. Je nutné, aby vaše minulé já mělo co možná nejvíce energie na poslední etapu levelu. Postupujte stále dál, až dorazíte k mostu. Nejprve zajistěte vojákům dole průchod podpůrnou palbou. Poté se vrhněte na most a zaberte dvojče. Pomocí něj musíte setřelit mateřskou loď TS. Zničte vždy nejprve blížící se rakety, poté obraťte zbraň proti lodi. Po jejím nádherném pádu pokračujte rychle do chodeb, dřív, než bude most zničen. Jakmile se dostanete k oknům, podpořte své dvojče palbou. Na konci chodby vás napadne pár TS. Zlikvidujte je a vyjeďte zdviží nahoru na balkon.
Zajistěte bezpečný průchod do základny a level je váš. Snažte se TS likvidovat hned, jak se objeví. Za žádnou cenu nedovolte, aby se dostali až k vašemu minulému já. Tím končí předposlední level.
1924 - FUTURE PERFECT
Nejtěžší zkouška právě nastala. Projděte přímo za nosem dveřmi a ocitnete se v hale se strojem času.
Tady jednoznačně doporučujeme zlikvidovat nepřátele přesnou střelou do hlavy a bez ztráty kytičky. Žádné uzdravovačky se totiž v této části nedočkáte. Po likvidaci nepřátel v hale se jedné její části otevřou dveře hlouběji do podzemi. Tam narazíte na zbytky meteoritu, který obsahoval časové krystaly. seberte je a vraťte se do haly. Tam už na vás čeká finální boss.
Zasáhněte nejprve všechny části označené zelenými terčíky (nohy, zbraně). Jakmile začne celé jeho tělo svítit červenou barvou, palte do něj, co to dá. v momentě, kdy mu uberete zhruba třetinu energie, objeví se animace, kde Crow zabije vašeho mechanického přítele a vy proskočíte časovou dírou a objevíte se před ním ve dvou verzích. Postupovat byste měli stejně. Na vaše dvojče příliš nespoléhejte. Ale jeden trik vám ještě poradíme. Podařilo se nám párkrát najít místo na schodech do chodby s meteoritem, kde nám Crow nemohl ublížit a naopak sám se malinko poškozoval. Druhým dobrým tipem je kupodivu stoupnout si k nepříteli co nejblíže. Doslova se na něj přitiskněte tak, aby se přestal hýbat a jeho zbraně jste měli okolo sebe. Pak otočte, postupně vyřaďte zbraně, kousek odstupte a zasáhněte obě nohy.
Sledujte vojáka kaňonem. Dorazíte k havarované lodi a zde se také střetnete s prvním odporem. Miřte přesně a za chvíli můžete pokračovat dál. Zde také máte první checkpoint.
Pokračujte podél skal za svou jednotkou, až narazíte na most. Projděte pod ním a vychutnejte si padající sestřelenou loď timespliterů (TS). Pokračujte doprava do kaňonu, dorazíte k vojákovi, ktarý vám dá odstřelovačku. Před vámi je palebná pozice nepřítele. Nesnažte se je všechny postřílet, ale trefte enrgetický kontejner - svítící krabici vedle jednoho z nepřátel. Pokračujte dál za ohyb a narazíte na prvního TS. Maskují se podobně jako filmový predátor a vystřelují elektrické výboje, které vás zasáhnou i za rohem. Recept je mířit na hlavu a zabít je co nejdříve! Jděte dál doprava, až narazíte na pláň, kde bojují vaši kolegové s přesilou timespliterů. Zde je další checkpoint.
Vrhněte se hned za barikádu a obsaďte dvojče. Zde musíte odrazit masový útok TS. Dejte si pozor, útočí ze dvou stran! Jakmile se vám ukáže, že je útok odražen, pokračujte dál k dalšímu palebnému postavení vaší armády. Nesnažte se zabít všechny TS, ale pokračujte za barikádu. Vchod do základny je ve skále po pravé straně. První level máte za sebou.
1924 - SCOTLAND THE BRAVE
Po vystoupení ze člunu následujte svého nového přítele po cestě nahoru ke hradu. Chcete-li se pohybovat alespoň ze začátku tiše, našroubujte si na pistoli tlumič. Zlikvidujte stráž v bunkru z pytlů a seberte jim odstřelovací pušku. Vyplatí se ji používat. Dávejte si pozor při krytí za objekty, protože na ostrov právě útočí dělové čluny. Pokračujte dál a zlikvidujte osádku kulometného hnízda. Cesta vás zavede ke vchodu do překladiště. Po pravé straně je pobořená stavba a v ní skrytý nepřítel. Vyplatí se tam zastavit, získáte do každé ruky jednu pistoli. Jděte dál branou do překladiště. Jakmile vstoupíte do první haly, zapadnou za vámi mříže a jste v pasti. Vyčistěte oba ochozy a přehoďte páky na jejich koncích. Tím jednak otevřete mříž, ale také vypustíte nepřátelskou ponorku. Přejděte na můstek k ovládání nákladového jeřábu a utrhněte pomocí něj ponorce střílnu. Po likvidaci střílny je ponorka bezmocná a vy můžete pokračovat další branou do venkovních prostor. Venku vás čeká další checkpoint.
Seběhněte po cestě jen kousíček a vrhněte dírou ve střeše domečku pod vámi pár granátů. Pokračujte dovnitř a dorazte zbytek vojáků. Venku před vchodem zabavte džíp, můžete si vybrat, zda budete řídit, či střílet podle toho, kam se posadíte. Probijte se k padacímu mostu, ktery vám bude zvednut téměř před nosem. Dejte si pozor na kulometné hnízdo naproti. Zbývá jen vyřešit, jak se dostat přes most. Zde využijete svou antigravitační rukavici. Přepněte pomocí ní páku za mostem. Nachází se v kulometném hnízdě. Pokračujte klikatou cestou nahoru k bráně do hradu. Seberte TNT válející se u převráceného džípu a odpalte jím bránu. Těsně za ní je další checkpoint.
Prostřílejte nepřátele na schodech a vyběhněte nahoru. Prohledejte místnost až k zavřené mříži. Vydejte se po schůdkách až k zamčeným dveřím. Vaše já z budoucnosti vám hodí klíč stropní mřížkou a můžete v klidu projít. Za dveřmi vedou schody do vinného sklepa a tam najdete výtah k dalšímu checkpointu.
Projděte chodbou do prostorné halys krbem a pokračujte jedinou možnou cestou do další chodby. Zde se dejte doleva. Po nezbytných bojích se dejte do prvních dveří po pravé straně. Checkpoint je kousek za místností s velkou postelí.
Vlezte do dveří a z vršku schodiště zlikvidujte všechny protivníky. Nevšímejte si popohánění ve vysílačce, hlavní leader vám stejně uteče tak jako tak. Pokračujte k časové díře, pomocí které předáte klíč svému já z minulosti. Kruh je uzavřen. Pokračujte dál a až narazíte na místnost se třemi periskopy, kousek za ní jsou cely s uvězněnou přítelkyní vašeho kolegy. Jděte do sousední místnosti, kde je u stěny sud s naftou (asi). Prostřelte jej u dna, aby kapalina udělala pořádnou louži. Pak ustřelte lucernu u stropu a zajatec je volný. Dále již pokračujte sami. Seběhněte se schodů dolů a kolem varhan dál ke dveřím, za kterými je další checkpoint.
Čeká vás souboj s tankem. Proběhněte se dokola po nádvoří a posbírejte TNT a taktické hlavice. Imobilizujte tank zásahem hlavice (nasazuje se na samopal tlačítkem dopředu) a umístěte TNT na blikající část tanku. Opakujte 2x a máte vyhráno. Po zničení tanku sjedete výtahem v jeho hangáru do podzemních prostor. Konec levelu se nachází po projití dveřmi na konci železné lávky.
1969 - THE RUSSIAN CONNECTION
Sledujte Tippera podél zdi a zlikvidujte potichu stráže pomocí upgradované pistole. Potom skočte za Tipperem do kanálu a nechte ho, aby vám prořízl cestu dál k checkpointu.
Pokračujte kanálem dál. Tipper se oddělí a půjde vlastní cestou. Vylezte po schodech z kanálu a zastřelte stráž naproti vám. Pokračujte rovně na velký dvůr s vrakem auta. V levé části je probíjecí elektrický plot. Jděte k němu,dostanete za úkole vyhodit proud v objektu. Od plotu se dejte doprava.
Probijete se dvěma nádvořími až ke dveřím do budovy. naleznete zde lékárničku a granáty, ale hlavně vypínač generátoru el.napětí. Vypněte jej a jděte před budovu. Když půjdete ještě kousek rovně, narazíte na vozítko, kterým můžete pohodlně dojet zpět k el. plotu. Pod vodojemem se setkáte s Tipperem - checkpoint.
Vaším úkolem je vylést nahoru na věž a poskytnout mu krytí. Nahoře na veži se nachází puška s kvalitní optikou, takže krytí nebude problém. Miřte přesně, ale nebojte se o náboje, protože se stále objevují vedle vás nové. Pokračujte na střechu budovy, dírou ve střeše dovnitř. Venku se setkáte s kolegou. Pokračujte do velkých vrat - další checkpoint.
Nyní infiltrujte budovu. Jelikož na sobě máte jejich uniformu, nikdo po vás ze začátku nestřílí. Projděte chodbami do velké haly, dejte se po schůdcích nahoru a rovnou za nosem do dveří s nápisem KEEP CLEAR. narazíte na místnost s generátorem. Nechte technika, aby se vypovídal, a pak ho sledujte. Otevře vám jinak nepřístupné dveře k turbínám a startovacímu motoru. Tam ho nechte a pokračujte sami. Nepozorovaně proděte kolem techniků dolů, kolem turbín, ke dveřím s nápisem FLOW CONTROL. Za nimi pokračujte dál až ke stavidlu. Otočte kohoutem a tlak vody je obnoven. Teď zpět ke startovacímu motoru. Nahoďte motor a pokračujte zpět do místnosti s generátorem, kde jste se napojili na technika. Nakopněte generátor a proud je obnoven. Dveře do dalšího sektoru jsou tímto otevřeny. Tím ale definitivně končí vaše utajení. Za varty do sektoru 3 je další checkpoint.
Nasedněte do vozu a pořádně to rozjeďte. Můžete tak projet všechny závory i přejet hlídače, kteří vám zastoupí cestu. Níže narazíte na cely se zajatci. Nechte je Tipperovi, sedněte do auta a pokračujte dolů, až narazíte na masivní dveře. Poblíž je chodba doprava a na konci ní další vrata. Těmi se dostanete do hangáru, kde naleznete velký náboj do děla. Přitáhněte si jej pomocí rukavice a dojděte s ním zpět k masivním dveřím. Pošlete náboj přímo do nich. Cesta je volná a další checkpoint máte za sebou.
Jděte chodbou ke schodům do nižších pater a prostřílejte se dolů. Pokračujte dále chodbou, až narazíte na animaci s časovou dírou. Hlavní padouch opět uniká, ale za dalšími dveřmi najdete vlak a konec levelu.
1969 - THE KHALLOS EXPRES
Postup po střeše jedoucího vlaku je přímočarý (jak jinak). Postupně likvidujete nepřátele a postupujete z vagonu na vagon. Ocitnete-li se v situaci, kdy vás hlídači nevidí, likvidujte je pomocí optiky na vaší pistoli. V chodbičkách vlaku oceníte asi nejvíce brokovnici. Kulometné hnízdo v jednom z vagonů vyřídíte pomocí sudů s hořlavinou stojící vedle. Jakmile poprvé narazíte na vrtulník, nepokoušejte se ho hned sestřelit samopalem. Proběhněte po otevřeném vagonu a prostřílejte se krabicemi až dozadu. V zadní části se nachází ovládání řízených střel. Stačí jej aktivovat a vychutnat si pohled na bezmocný vrtulník. Na další však narazíte hned za chvíli. Tentokrát nejsou žádné střely k dispozici, ale příjde vám naproti vaše já z budoucnosti. Zatímco vaše druhá verze bude střílet na vrtulník, vy se musíte postarat o vojáky a udržet ho naživu. Kousek dál narazíte na další díru v čase, kterou proskočíte zpět prokázat službu svému já do minulosti. Tentokráte máte na starosti vrtulník vy a stáže on.
Probijte se dál, až potkáte Khallose. ten vás uzavře v místnosti, kterou zaplní plynem. Otevřete ji zkrz sklo pomocí antigravitační rukavice. Páka je hned naproti vám. Proběhnete do Khallosova vagonu a aktivujte páku po pravé straně jeho stolu. Počkejte na stráže. Můžete je rovněž zavřít do plynové komory, jako Khallos vás. Teď ale musíte spěchat zastavit odpálení hlavice. Naleznete ji hned v další části vlaku. Proběhněte do místnosti za ní a aktivujte ovládací panel. Nyní musíte vyřešit logické puzzle. Otáčením dílů skládanky musíte spojit zelený a modrý pár výstupů. Tím jste deaktivovali hlavici a můžete postupovat dál k lokomotivě a zastavit vlak. Těsně před tím, než dorazíte k mašině se vám postaví do cesty Khallos. Použijte zblízka brokovnici a rázem je po problému. Dojděte konečně do lokomotivy a zastavte vlak. Tím level končí.
1994 - MANSION OF MADNESS
Následujte dívku hlavním vchodem do domu. Po animaci, kdy se vám zablokuje cesta zpět, se chopte plamenometu a spalte jím útočící duchy. Dejte se dveřmi vpravo a seberte baseballovou pálku. Checkpoint je v místnosti přímo před vámi.
Zaútočí na vás první zombie. Utlučte je pákou do hlavy. Jděte dveřmi vlevo a potom, co z krbu vyšlehne oheň, pokračujte ven na zahradu. Plamenometem spalte podzemní červy a vysvoboďte tím vědce. Vraťte se ke krbu, oheň uhasl a vy můžete pokračovat dál.
V další místnosti odrazíte útok zombie a čeká vás boj s podivným jelenovitým mutantem. Nenechejte ho, aby se moc přiblížil, a nebude problém ho zlikvidovat. Jděte dalšími dveřmi dál a pak po schodech nahoru. Dveřmi naproti se dostanete na ochoz, kde můžete nalést revolver. Ten je při přesné střelbě proti mrtvolám lepší, než brokovnice, protože se nabíjí až po šesti ranách. Vraťte se na vrcholek schodiště a zbývajícími dveřmi běžte dál. Probijte se chodbami až ke knihovně. Ve druhém patře knihovny naleznete dveře, za nimiž čeká checkpoint.
Projděte dveřmi doprava a pak chodbou rovněž doprava. Za další zatáčkou je chodba a pár prázdných pokojů. Otvírejte skříňky, je tam lékárnička. Pokračujte jedinou možnou cestou dál. Narazíte na animaci a zaútočí na vás velké hejno podivných brouků. Oheň bude i zde vaším přítelem. Až se zbavíte hmyzu, pokračujte dál. Narazíte na schody na půdu a taky na checkpoint.
Na půdě vás čeká duch chrlící oheň. Nechte jej být a věnujte se likvidaci zombíků. Když vyčistíte místnost, duch zmizí. Projděte půdou až k vědci, který vám svěří tajemství o existenci podzemní laboratoře. Dál pokračujte po schodech dolů do nějakého skladiště. Po souboji s mrtvolami jděte ke dveřím v rohu. Propadnete se na schodiště a zde je také další checkpoint.
Jděte po schodech dolů k dalšímu poblázněnému vědci a pak dál doleva. Jedinou možnou cestou projděte na nádvoří se studnou. Z té vyleze velmi, velmi ošklivá a veliká věc. Kružte kolem ní a střílejte. Nezastavujte se. Je těžké ji poslat zpět do díry, ale jestli si myslíte, že jste ji zabili, jste na omylu. Po úspěšném souboji prokličkujte mezi kusy spadlého zdiva ke dveřím. Za dveřmi je checkpoint. Další část máte za sebou.
Projděte dveřmi a chodbou do kuchyně. Budete si muset poradit nejen s kuchařem, ale také s jeho splašeným masem. Pokračujte dál skrz mrazák. Konec levelu.
1994 - WHAT LIES BELOW
Hned na první křižovatce se s vaší kamarádkou rozdělíte. Vy jdete doprava pořád dál, až se propadnete o patro níže. Tam budete muset zastřelit věci, které se snaží vypadat jako Jo Beth. Pokračujte dál chodbou a po schodech dolů. Pomozte skutečné Jo Beth z její šlamastiky a pokračujte schody vpravo pořád dál do podzemních laboratoří až na kýžený checkpoint.
V první laboratoři najdete počítač. aktivujte jej a otevřete složku Security OpSys. Kliknutím na ikonku zámku otevřete další dveře. Projděte jimi a objevíte další druh zombie. Probíjí elektřinou a útočí jejími výboji. I zde platí střelba do hlavy. Pokračujte kolem probíjecích vodičů až do haly se třemi stoly. Nechte Jo Beth pracovat na zámku a odrážejte útoky mrtvol. U jednoho stolu seberete výbornou pušku na harpuny. Jedna harpuna do hlavy nebo dvě do těla zombie a máte pokoj. Harpuny se dají znovu sebrat, takže šetříte střelivem. Po oetvření dveří pokračujete dál. V jedné s laboratoří si můžete pohrát s počítači a vyzkoušet si tak pár pokusů na uvězněné zombie, pro postup hrou to však není důležité. Projděte dál k dalšímu checkpointu.
První, na co zde narazíte je Harvey krmící tvora zvaného Princes. Nepokoušejte se ho zabít, nejde to. Projděte dál do místnosti, kde narazíte na Crowa. Je to vědec, který to má všechno na svědomí, ale než jej chytíte, pošle vás propadem do hlubšího podzemí.
Jízda v důlním vozíku je docela zábavná. Zombie vysící hlavu dolů sestřelujte koltem nebo brokovnicí dle libosti. Po vypadnutí z vozíku vás čeká další časový paradox. Vaše budoucí já vám bude čistit cestu speciální zbraní proti duchům, které vy nevidíte, neboť nemáte speciální brýle. Postarejte se tedy o zombie a nevzdalujte se od svého já moc daleko. Po poměrně krátkém úseku důlních chodeb se zase zozdělíte a vy se dáte doprava. Seberete Ghost Gun. Zbraň neměňte, jinak duchy neuvidíte. Po chvíli narazíte opět sám na sebe. tentokrát vy likvidujete duchy a čeká vás stejný úsek cesty ve druhé roli. Na křižovatce se rozdělíte a půjdete na opačnou stranu. Checkpoint je těsně před dírou do země.
Po proskočení dírou vás očekává Princes. Je to ten samý tvor, co byl ve studni. Tentokrát je v podstatě nezničitelný až na jednu maličkost. v tlamě mu vězí veliká nádoba s plynem. Prostřelte ji a je po princezně. Pak vyjeďtě výtahem nahoru a jděte do stejné místnosti, ze které vás nechal Crow spadnout. Za ní naleznete vchod do jeho pracovny. Aktivujte autodestrukční systém laboratoří a prchejte pryč. Nejlepší volnou je harpuna a nezdržovat se zabíjením. Prostě běžte a čistěte si cestu preventivní střebou.
2052 - BREAKING AND ENTRING
Objevíte se na střeše beze zbraně, kromě svojí antigravitační rukavice. Vstup do báze ze střechy máte v tuto chvíli pod sebou. Je to jeden z těch baráčků. Nejprve je třeba vypnout ochranu. Použijte rukavici k přitáhnutí bedny, která se válí poblíž stráže, a hoďte ji strážnému na hlavu. Jeho zbraň vám bude k užitku. Má vylepšený mód, který pomáhá odhalit veškerou elektroniku. Nyní se vydejte po nájezdu dolů a doleva. Zbavte se kamer na zdi a vyřaďte z provozu laserové paprsky střelbou do ovládacího panelu. Projděte uličkou a zahněte doprava. Zde je vchod do dispečinku. Pomocí jejich počítače vyřaďte kamery, zbraně a paprsky z provozu. Cesta do základny je volná. Vraťte se k nájezdu, ale pokračujte dál ke dveřím ze střechy.
Jděte dolů do prvních dveří a vyčistěte místnost. Paprsky před dalšími dveřmi lze přerušit třeba s pomocí krabice, kterou tam nasměrujete s pomocí vaší rukavice. Pokračujte dál, pozor na kamery a automatické zbraně. Dorazíte do místnosti se spoustou monitorů, kde je také checkpoint.
Aktivujte počítač pod monitory a nenechte svou budoucí společnici Amy zemřít. Nyní se musíte kus vrátit do předchozí místnosti a dát se druhými dveřmi a po schodech dolů. O patro níž projděte dveřmi a jděte rovně dalšími. Budete muset zlikvidovat hlídajícího robota. Za rohem aktivujte konzoli na stěně. Vypustíte tím dalšího robota, tentokrát uklízeče. Sledujte ho do další místnosti. Tam projděte dveřmi a sřelte do lahví s plynem. Požární poplach přiláká technika a otevře další dveře kousek zpět. Za ni i vás čeká tuhý souboj se zásahovkou, která sem nasdkáče okny. Až je vyřídíte, jděte dál dveřmi do chodeb, setkáte se s Amy.
Sledujte Amy až do kanceláře, chraňte ji, dokud nehackne počítač. Pak ji následujte do výtahu. Po vystoupení z výtah si můžete trochu oddychnout, kdyby vás teď zabili, budete pokračovat z tohoto místa.
Zbývá se probít do kanceláře Crowa a tam ochránit Amy dřív, než se jí podaří dostat data z jeho počítače. Proti přesile si můžete pomoci časovými granáty. Zpomalí tak vše kromě vás, takže budete reagovat rychleji než nepřítel. Poté se musíte vrátit zpět do výtahu a level je u konce.
2052 - YOU GENIUS, U-GENIX
Vydejte se hned nejbližší cestou do hlubin laboratoře. v druhé hale narazíte na dveře s nápisem SECURITY. Je k nim potřeba bezpečnostní karta. Vydejte se tedy druhými dveřmi do další haly a pak jedinými odemčenými dveřmi dál do ubytovacích prostor. Dole ve sprchách naleznete bezp. kartu a checkpoint.
V předchozí hale otevřete kartou dveře a získáte doktorský převlek, ID kartu a injekční pistoli. Vraťte se otevřít dveře SECURITY. Za dveřmi je překvapivě další checkpoint.
Jděte dál do místnosti s bezpečnostním rentgenem. Vy projít můžete, protože máte kartu. Vylezete nahoru na kontrolní stanoviště a pomocí počítače obraťte automatickou zbraň proti strážím. Pak otevřete cestu pro Amy. Pokračujte dál do laboratoře. Checkpoint.
Jděte až ke dveřím vyžadujícím, abyste prošli desinfekční sprchou. Ta se nachází kousek dál dolů po schodech. Po dobrém to nepůjde, neboť vás stráže již odhalily. Odrazte jejich útok a nechte Amy otevřít dveře sprchy. Po desinfekci pokračujte ke dveřím, které vás odmítaly a projděte. Další etapa ukončena.
Pokračujte chodbou, o stráže u dalších dveří se postará Amy. Hned ale potom musíte přiložit ruku k dílu - prostřílejte se chodbou a další místností. Narazíte na vědce, kteří vám poskytnou sérum proti mutantům. Bude se hodit.
Hned v další laboratoři pobijte stráže, nechte Amy hrát si s počítači a pokračujte sami. Natrefíte na konflikt s místní security a uprchlých mutantů, který se vyvíjí poměrně jednoznačně. Mutanti se totiž dají zabít pomocí pistole s injekcí séra, které máte jen vy. Po zásahu injekcí mutanti vybuchují, takže je trefujte z bezpečné vzdálenosti. Po několika dalších místech je tu checkpoint.
Za dalšími dveřmi s nápisem SECURITY naleznete pro změnu lidské soupeře. Vyčistěte místnost. V její spodní části naleznete několik kójí s užitečnými věcmi. Otevřete je přepínačem na konci chodby. Tím také otevřete východ z místnosti dál. Nyní musíte ale zlikvidovat všechny mutanty v okolí, abyste se dostali do další části. Až se vám otevřou další SECURITY dveře, pokračujte skrz ně do další laboratoře a pak dál po schodech dolů. Narazíte na halu s velikou časovou dírou, kde si užijete pořádný časový motanec.
Vyzkoušejte si postupně role všech vašich verzí. Půjde hlavně o čas a přesnou střelbu. Po splnění všech úkolů pokračujte dveřmi ven na nádvoří. Zlikvidujte nalétávající stroje a setkáte se s Crowem. Jeho útěkem úroveň končí.
2243 - MACHINE WARS
Přidejte se k povstalcům a sledujte je. Samozřejmě použijte zbraň všude, kde je třeba. Narazíte na tank, který zaberete pro sebe. Po chvíli jízdy se přidá další vaše verze a vleze si do tanku rovněž. Řiďte tank a střílejte hlavní zbraní, zatímco on bude střílet na nalétávající stroje. Na konci jízdy se vaše budoucí já odpojí a vezme s sebou i vašeho robota. Vy se vydáte dál po svých.
Sledujte povstalce a pomáhejte jim. Po projítí několika venkovních prostor se dostanete k zakódovaným dveřím. Vyčkejte, než vám je jedna z rebelek otevře. Uvnitř zlikvidujte stráž a počkejte, než vám rebelové otevrřou vchod do stroje. Projděte strojem a pokračujte dál. V chodbě za místností seberte odstřelovačku. Na otevřeném prostranství je třeba zlikvidovat kulometné veže. Použijte odstřelovačku a likvidujte rovnou i roboty, uvidíte-li je. Dokáží se strefit i z velké dálky. Po zničení nepřátel sledujte povstalecké vojáky dál. Probíjejte se opět ke svému já. Tentokrát ale on řídí a vy střílíte na letadla. Na konci jízdy odejdete se svým robotem.
Před vámi se otevřou veliká vrata do další části. Sledujte svého robota až k vozidlu. Nasedněte a rozjeďte to, co to dá. Cestou se snažte vyhýbat věžím a přejíždět nepřátelské mechy. Nezastavujte, byli byste snadným cílem. Na konci cesty vás zarazí zábradlí a před vámi je obrovský robot.
Pomocí terminálu hackněte robota. Úkolem je zničit všechna letadla. Snažte se letadlo udržet v zaměřovači, dokud se neibjeví nápis LOCKED. Pak střílejte, dokud level neskončí.
2243 - SOMETHING TO CROW ABOUT
Sledujte svého robota R110 skrz dveře, které vám otevírá. Zlikvidujte robota a pozor na nalétávající stroje. R110 stáhne data z počítače a odhalí Crowův plán na vytvoření armády TimeSpliterů. Pokračujete dveřmi a seberete electrotool - důležitý nástroj v tomto levelu. Jedním módem vystřeluje el. střely a druhým souvislý paprsek. Pomocí paprsku lze např. narušit robotům štíty a rychlým přepnutím do druhého režimu je pak vyřadit. Jděte dál chodbou, až dojdete k silovému poli. Tyto pole lze zničit paprskem elektřiny zaměřeným na jejich zdroj. R110 vám pak otevře dveře.
Za dalším polem naleznete tunel vedoucí dolů. V něm potkáte nepříjemného kutálejícího se robota. Zranitelný je pouze když se rozvine. Použijte granáty, jediný granát správně explodující v pravý okamžik vás robota zbaví. Pokračujte po lávkách nahoru ke zdvižia tou pak do vyšších pater.
Naleznete místnost za centrálním jádrem. Je to koule uprostřed. Nejprve musíte oslabit její ochranné pole. Přepněte vypínače po levé a pravé straně a pokračujte dál do dveří naproti. Postupujte dál až k výtahu, který vás odveze dolů pod kouli. Vhoďte granát do díry na jejím boku a zničte ji. To však také přivolá obřího mecha, kterého musíte zničit.
Kružte po místnosti a nešetřete náboji do automatu. V jedné její části se objevují stále nové. Hlavně se nezastavujte. Zničením robota se vám otevře cesta v jeho hangáru.
Po další animaci obraťte dělo proti vojákům v místnosti a zničte jím energetické jádro v rohu. Pokračujte nově vzniknutým průchodem dál a pak chodbou dolů k líhni TS. Tady vás čeká poměrně tuhý boj s přesilou, ale také rotační kulomet, který je na tyto situace jako stavěný. Po boji jděte rovně do další zdviže. Ta vás odveze nahoru nad líheň. Vysuňte ovládacím panelem energetické jádro líhně a zničte jej a tím i celou základnu. Oběhněte ochoz a na protější stranu a nasedněte na další zdviž. Dostanete se do tajného sídla Crowa. Od dveří vás dělí pouze několik letadel a vypnutý most. Přes most se dostanete pomocí el. nástroje. Směřujte paprsek vždy na zdroj energie té části mostu, kde procházíte, až se vytvoří pevná plošina. Pak postupte na další část a rychle namiřte na další uzel. Takto se dostanete do sídla a na hoře naleznete i samotného Crowa.
Obejděte ho zezadu a zničte nejprve raketomety po stranách, pak zadní kanón. Nakonec ustřelte malá dělíčka nad pásy. Tím je Crow poprvé poražen a úroveň končí.
1924 - YOU TAKE THE HIGH ROAD
V tomto levelu se podíváte pod vámi dobře známý ostrov z druhé úrovně.
Otevřete pákou dveře a vystupte z ponorky. Před vámi je vstup do podmořské základny. Dveře a otočné rampy se zde otevírají pomocí kohoutů na stěnách a není kam zabloudit. Proto pokračujte pořád vpřed, dokud nedojdete ke schodišti vedoucímu dolů k vodě. Zabijte potápěče vystupující z vody a seberte jim jejich harpuny. Pak se vraťte a pokračujte chodbami dál vpřed. Po chvíli naleznete podmořské město. Přejděte po mostě dolů do skladiště. Bojové roboty zlikvidujte pomocí hlavic nasazených na samopal. Probijte se městem až ke vstupu do podzemí, kde se potkáte se svým robotem. Při postupu městem se některé dveře otevírají až po likvidaci všech nepřátel. Proto buďte zodpovědní, abyste se nemuseli vracet.
Jděte rovně do ovládací místnosti. Zde vidíte, že je třeba zprovoznit tři motory ze čtyř, abyste se mohli dostat dál. Vraťte se na křižovatku a vyberte si jednu z cest. Na každé se totiž nachází hala se dvěma motory a musíte postupně do obou. Cestou se setkáte s tuhým odporem stráže a robotů. Používejte harpuny na lidi a rakety na roboty. po nahození všech motorů se vraťte do ovládací místnosti a aktivujte páku. Rypadlem pak sjedete do nejhlubších pater. Tím končí další level.
2401 - THE HOODEN MAN
Předposlední úroveň se odehrává na stejném místě jako úroveň první. Vaším úkolem je tajně pomáhat vašemu minulému já projít celým levelem.
Hned na začátku se vydejte po skalách nad ním a podporujte jej palbou , kde jen to bude možné. Je nutné, aby vaše minulé já mělo co možná nejvíce energie na poslední etapu levelu. Postupujte stále dál, až dorazíte k mostu. Nejprve zajistěte vojákům dole průchod podpůrnou palbou. Poté se vrhněte na most a zaberte dvojče. Pomocí něj musíte setřelit mateřskou loď TS. Zničte vždy nejprve blížící se rakety, poté obraťte zbraň proti lodi. Po jejím nádherném pádu pokračujte rychle do chodeb, dřív, než bude most zničen. Jakmile se dostanete k oknům, podpořte své dvojče palbou. Na konci chodby vás napadne pár TS. Zlikvidujte je a vyjeďte zdviží nahoru na balkon.
Zajistěte bezpečný průchod do základny a level je váš. Snažte se TS likvidovat hned, jak se objeví. Za žádnou cenu nedovolte, aby se dostali až k vašemu minulému já. Tím končí předposlední level.
1924 - FUTURE PERFECT
Nejtěžší zkouška právě nastala. Projděte přímo za nosem dveřmi a ocitnete se v hale se strojem času.
Tady jednoznačně doporučujeme zlikvidovat nepřátele přesnou střelou do hlavy a bez ztráty kytičky. Žádné uzdravovačky se totiž v této části nedočkáte. Po likvidaci nepřátel v hale se jedné její části otevřou dveře hlouběji do podzemi. Tam narazíte na zbytky meteoritu, který obsahoval časové krystaly. seberte je a vraťte se do haly. Tam už na vás čeká finální boss.
Zasáhněte nejprve všechny části označené zelenými terčíky (nohy, zbraně). Jakmile začne celé jeho tělo svítit červenou barvou, palte do něj, co to dá. v momentě, kdy mu uberete zhruba třetinu energie, objeví se animace, kde Crow zabije vašeho mechanického přítele a vy proskočíte časovou dírou a objevíte se před ním ve dvou verzích. Postupovat byste měli stejně. Na vaše dvojče příliš nespoléhejte. Ale jeden trik vám ještě poradíme. Podařilo se nám párkrát najít místo na schodech do chodby s meteoritem, kde nám Crow nemohl ublížit a naopak sám se malinko poškozoval. Druhým dobrým tipem je kupodivu stoupnout si k nepříteli co nejblíže. Doslova se na něj přitiskněte tak, aby se přestal hýbat a jeho zbraně jste měli okolo sebe. Pak otočte, postupně vyřaďte zbraně, kousek odstupte a zasáhněte obě nohy.